הבראן הצטרף, קורדיירו שוחרר, בלם צרפתי ייבחן

הבראן נחשב לחיזוק מצויין וראו זאת בגביע הטוטו. קורדיירו קיבל כבר הודעה בעלפה, עכשיו היא רשמית. לא יהיה האחרון שישוחרר. בלם צרפתי אמור להבחן בגביע הטוטו.
הבראן הצטרף, קורדיירו שוחרר, בלם צרפתי ייבחן
הצטרף רשמית. הבראן

עכשיו זה רשמי. הקשר הצרפתי, רומן הבראן, 24, שנבחן בגביע הטוטו והותיר רושם טוב, הצטרף באופן רשמי למ.ס אשדוד. בקבוצה התרשמו מאוד מהשחקן והוא נחשב חיזוק ברמה גבוהה.

מאשדוד נמסר: "הבראן, שיכול לשחק במגוון תפקידים בחוליית ההתקפה, ניחן במהירות גבוהה ושליטה פנומנלית בכדור, מה שהופך אותו לשחקן מסוכן מאד באזור רחבת ה-16 של היריבות. הבראן הגיע בגיל 9 לאקדמיית הכדורגל המפוארת של פריז סן ז'רמן ובשורותיה למד את כל יסודות המשחק. כבר מגיל צעיר סומן כהבטחה ואף הצטרף לסגל הרחב של הקבוצה הבוגרת תוך שהוא מוזמן לנבחרת הצעירה של צרפת (U21) בשורותיה שיחק 5 משחקים רשמיים וכבש שער אחד.הבראן שיחק במשך 4 עונות בקבוצת המילואים של פ.ס.ז', כאשר בתווך הושאל לסושו ולבאל מהליגה הצרפתית השניה. בעונה החולפת עבר למועדון הפאר הבלגי אנטוורפן, אך עקב חילופי מאמנים מצא את עצמו מחוץ לתכניות לעונה הקרובה. ,באמצעות סוכנו סטיבן כהן הגיע לאשדוד, וכאמור חתם על חוזה ויצטרף מייד לסגל של בובי מילבסקי. עם חתימתו אמר: "שמעתי רבות על אשדוד שזה מקום חם ומשפחתי. אני יודע שבונים פה קבוצה צעירה ונמרצת ואני מקווה שאוכל להביא את היכולות שלי לידי ביטוי ולעזור לקבוצה להפגין כדורגל אטרקטיבי שילהיב את הקהל".

מי שעזב באופן רשמי הוא מאוריציו קורדיירו, החלוץ הברזילאי, שהיה מלך השערים בעונה שעברה ולא נמצא בתוכניות של המאמן בובי מילבסקי. קורדיירו כבר קיבל הודעה בעלפה, עכשיו זה רשמי. אבל הוא לא היחיד שיעזוב עוד מספר שחקנים קיבלו כבר הודעה כי לא ימשיכו בקבוצה.

המאמן בובי מילבסקי הודיע כי הוא מחפש בלם וחלוץ. כמו שזה נראה בלם צרפתי יגיע לקבוצה להבחן. ככל הנראה הוא ייבחן במדי אשדוד כבר במשחק גביע הטוטו מול הפועל חדרה בשבת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך