אירועים זה Event

קפצנו לביקור אצל אבישי אלימלך 'איוונט אירועי שף' באנו אכלנו ונהנו !!!

אבישי אלימלך מוכר כבר מעל 20 שנה באשדוד כשף מוביל בתחום האירועים. אבישי שהחל את דרכו כבר בגיל 15 כטבח במסעדה ואולם אירועים ובשלב מאוחר יותר סיים בהצלחה לימודים בתדמור ועוד מגוון רחב של הכשרות כשף מקצועי צבר עם השנים ניסיון וטאצ' מיוחד שהפך לשם דבר באשדוד ובסביבה. פגשנו את אבישי לשיחה להתעדכן בפעילות העיקרית שלו כיום באיוונט אירועי שף וכמובן לא שכחנו לטעום ולהנות מטאצ' של אוכל מרוקאי חלומי עם הרבה נגיעות של גורמה מודרני.

מה עיקר הפעילות שלכם כיום באיוונט?

עיקר הפעילות שלנו כיום והמקום בו אנו מרכזים את עיקר הכח שלנו זה אולם הבוטיק 'איוונט אירועי שף' באשדוד, בו אנו ממשיכים לטפח את הבית האמיתי שלנו, שזה תושבי אשדוד והסביבה".

אווירהמה מיוחד באיוונט אירועי שף?

"אנו מלווים את הלקוחות שלנו מתחילת התהליך של ארגון האירוע ועד לסופו של האירוע, מבטיחים שכל לקוח יזכה לחוויה מושלמת ובהתאם לציפיות שלו, מעבר לכך רמת התאורה הציוד והעיצוב באיוונט היא ברמות הכי גבוהות שיש והשקענו בכל פרט ופרט על מנת ליצור מקום מפואר איכותי ומודרני".

מה לגבי הקייטרינג חוץ המפורסם שלכם?

"אנו עורכים אירועים בכל מקום נתון וזאת בעזרת הצוות המקצועי שלנו והציוד המגוון שלנו שמתאים לאירועי חוץ גם בבית לקוח או בכל שטח שנצטרך לתת בו שירות".

פילהמה המנה האהובה עליך?

"בישול זה כמו ילד אין מאכל מועדף, כל פעם יש השראה אחרת תלוי בסוג הקהל שעבורו אנו מפיקים אירוע".

אירוע בלתי נשכח?

"האירוע של רפי גוזלן, לקוח שהגיע עם ראש פתוח וגם עם בקשות מיוחדות ולא שגרתיות שהציבו לנו אתגר לא פשוט ודי נדיר ולשמחתנו עמדנו בו לשביעות רצונו של הלקוח".

ולסיום טיפ לשפים האשדודים החדשים?

"להיות תמיד מקצוען ואיכותי עבור הלקוחות, אבל לא פחות חשוב להיות אנושי עם העובדים ולדבר איתם תמיד בגובה העיניים, לא הכל מותר לנו כשפים להבין ולהקשיב תמיד לצרכים של צוות העובדים שלנו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך