הסנדביץ-בר הכי מוצלח וטעים בתולדות אשדוד חוזר!

במשאל גדול ומקיף שהתקיים לפני עשור בקרב תושבי אשדוד, סביב השאלה - איפה ניתן למצוא את הסנדביץ הבשרי הכי טעים בעיר - הסנדביץ-בר באגטוס שפעל באותם ימים במרכזון רובע י"ב, זכה במקום הראשון. לאחר הפוגה של שלוש וחצי שנים, הבגאטוס חוזר במיקום הרבה יותר אטרקטיבי, עם מסעדה הרבה יותר גדולה ומרשימה והכי חשוב – עם אותם טעמים, אותם ריחות ואותם פינוקים שלא תמצאו באף מקום אחר. באגטוס אשדוד – שדרת עסקים מקס נורדאו, מול חוף מי-עמי. המקום כבר פתוח, אתם חייבים לטעום ולהבין על מה אנחנו מדברים
צילום: שירן כהן שי

קציצות הבקר של מרסל, פילה העוף המיוחד, סלט הביצים הממכר, חמוצי הבית, הצ'יפס המושלם. לאחר שלוש וחצי שנים של געגוע עז, כל אלה ועוד חוזרים בגדול בסנדביץ-בר באגטוס, שזכה לפני עשור בערך בתואר – הסנדביץ הבשרי הכי טעים בעיר. באותם ימים הבאגטוס פעל במרכזון רובע י"ב, וקיבץ סביבו מאות אנשים מידי יום שהגיעו מכל פינה בעיר רק כדי לאכול באגט מושלם. ערן אסולין, שהתחיל את הדרך בגיל 16 כעובד אנרגטי עוד בימי בגאטוס הנוסטלגיים באזור א', אט-אט הבין שזה מקומו בחיים. לימים הוא פתח סנדביץ-בר תחת אותו השם בי"ב, ונתן לו את הטאצ' שלו עם המתכון הסודי של אמא מרסל לקציצות מרוקאיות מדהימות על האש, סלט הביצים הטרי, חמוצי הבית עם טעם של עוד, הצ'יפס הקריספי הייחודי ועוד ועוד.

צילום: שירן כהן שי

בשלב מסוים אסולין החליט לעשות הפוגה מהמטבח, אבל כמו כל שף אמיתי, האצבעות שלו החלו לדגדג לו לחזור למקום שעושה לו הכי טוב, ועכשיו יחד עם איש עסקים מקומי, הם החליטו להחזיר לחיים את הבאגטוס במהדורה מחודשת.

מדובר בסנדביץ-בר שכבר פתח את שעריו במתחם העסקים מקס נורדאו, בשדרה פה פועלת המסעדה התאילנדית רונג'אן. הבאגטוס הלך על אותו קונספט מוצלח של פעם, אבל עם עוד כמה חידושים מעניינים במטבח ובעיקר עם מסעדה גדולה ומרווחת יותר, ועם לא מעט אטרקציות עליהן הבעלים שוקדים בימים אלה.

צילום: שירן כהן שי

אבל מה שהכי חשוב – אתם תוכלו למצוא בבאגטוס את הסנדביץ המושלם, עם הרטבים המוכרים, הבשר הטרי והצלוי בדיוק מדהים וכל האלמנטים האחרים. כמובן שגם השירות האדיב והמהיר שהיה בבאגטוס המקורי, יהיה גם במקום החדש.

רחוב מקס נורדאו 24, טלפון: 08-691-2299.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך