צפו: כך נראה הנס שהתרחש אתמול בצומת אלטלנה ממצלמות העירייה

האירוע החריג שארע אמש בצומת הרחובות אלטלנה ומנחם בגין, הפך לשיחת היום בתקשורת הארצית, כאשר בזכות תושיה של נהג רכב, ניצלו חייו של ילד קטן שנפל מרכב, צפו בזווית הצילום הברורה ממצלמות מוקד רואה של עיריית אשדוד
צפו: כך נראה הנס שהתרחש אתמול בצומת אלטלנה ממצלמות העירייה

עיריית אשדוד החליטה לפרסם את הצילום שנצפה ממצלמות העירייה המיוחדות והדגישה כי "האירוע המיוחד בחריגותו, שהתרחש אתמול באשדוד, ראוי שיתפרסם בכל אמצעי התקשורת ויובא לידיעת כל מי שאוחז בהגה".

מדובר באירוע שנקלט בעיניו של אחד הנהגים בצומת אלטלנה, אשר תיעד את המקרה בסרטון המראה רכב חוצה את צומת אלטלנה וברגע הסיבוב "נזרק" מהרכב ילד קטן. שני אזרחים שראו את האירוע והבחינו בילד, זינקו מיד לצומת על מנת להציל את הילד. אחד האזרחים שהיה ממש קרוב לאירוע קפץ על הילד ואסף אותו אליו בשעה שאזרח שני אשר חצה את הצומת במהירות "זרק" את עצמו לפני רכב שנסע לעבר הילד והגן על הילד בגופו.

סוף טוב לאירוע שיכול היה להיגמר אחרת, אך מעורר בהחלט מחשבה באשר למודעות שלנו לבטיחות ילדים ברכב. "לשמחתנו האירוע הסתיים בפציעה קלה של הילד ושל המציל" אומר מר גבי עייש, מ"מ מנהל אגף הביטחון העירוני, "אך הוא יכול היה להיגמר אחרת, ולא בטוב". עייש הוסיף כי "אסור לנו לעבור על כך כאילו לא קרה דבר, אלא יש להפיק מהאירוע כל מה שרק אפשר כדי שדברים כאלה לא יקרו שנית".

נזכיר כי הוראות החוק מבהירות היטב את השימוש בחגורת בטיחות גם לאלה היושבים מאחור ובמיוחד ילדים החייבים לשבת בכיסא מיוחד (בוסטר) ולהיות חגורים היטב. כמו כן, חובה לדאוג לכך שהדלתות מאחור תהיינה נעולות ובמיוחד כאשר ילדים יושבים מאחור, כי אז יש לנעול את הדלת באופן שגם הילדים מבפנים לא יוכלו לפתוח אותן.

בעיריית אשדוד הדגישו "המקרה הזה הוא בהחלט מקרה קיצוני ולא שגרתי אך יש בו כדי לעורר מחשבה בלב כולנו על העדר תשומת הלב שלנו לנושאים הקשורים בבטיחות" אומרים בעירייה ומדגישים כי "בהבאת הנושא לידיעת הציבור באמצעות התקשרות והגברת המודעות בקרב הנהגים, אנו יכולים להציל את הילד הבא".

צילום: מוקד 106 – "מוקד רואה"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך