אלוף הארץ מביא את הקרוספיט לאשדוד

תשכחו כל מה שחשבתם על מועדוני כושר וכושר גופני. החל מיום ראשון יפתח בחוף הקשתות באשדוד מועדון הקרוספיט CrossFit Sea&Sun, מדובר במועדון הקרוספיט הגדול והמפואר ביותר שנבנה עד היום במזרח התיכון, ואת כל זה אתם תקבלו מלא אחר מדוד בן דוד, המומחה מספר אחד בארץ בתחום, אלוף הארץ והבעלים של מועדון הקרוספיט הגדול והמצליח בתל אביב- CrossFit white city
אלוף הארץ מביא את הקרוספיט לאשדוד

אז מה זה בעצם קרוספיט? מדובר בשיטת אימון המשלבת עבודה על כל מרכיבי הכושר כמו כוח, סיבולת, מהירות, זריזות, גמישות וכו, ע"י שימוש בתנועות פונקציונליות, כלומר כאלו המכינות אותנו גם לאתגרי הפיזיים שחיי היומיום יכולים להציב בפנינו. בנוסף, ע״י גיוון בלתי פוסק של האימונים בכדי שלא נשתעמם מצד אחד וחשוב מכך, בכדי שהגוף ימשיך להתחזק ולהתחטב בכדי לעמוד באתגרים החדשים שהוא לא רגיל אליהם.

וכל זה באימון אינטנסיבי של שעה אחת שמועבר ע״י מיטב המאמנים בארץ בענף הקרוספיט והכושר בכלל.

אחד העקרונות המנחים בקרוספיט הוא שמעבר לשיפור במראה החיצוני, מתמקדים בלייצר גוף בריא וחזק יותר, שיודע להתמודד עם כל אתגר פיזי כמו להרים משקל בצורה נכונה ובטוחה. חשוב לציין שהאימונים מתאימים לכל הגילאים ולמעשה המאמן מלווה בכל עת בשביל להתאים את האימון לצרכי המתאמן. את המקום ינהלו כאמור דוד, יחד עם אישתו ניקול.

לדוד נסיון רב שנים גם כמאמן של מאות מתאמנים וגם כמתחרה שמעבר להיותו אלוף הארץ בקרוספיט לשנת 2018 הוא גם אלוף הארץ בהרמת משקולות, ואם זה לא מספיק הוא גם ייצג את ישראל מספר פעמים בתחרויות בינלאומיות וביניהן באליפות אירופה שהתקיימה במדריד בחודש מאי האחרון.

דוד מספר: "הרעיון לפתוח דווקא כאן באשדוד הגיע כשמשפחה וחברים שלנו שגרים כאן, היו נאלצים לנסוע במיוחד לסניף שלנו בתל אביב בגלל שהיו בתחושה שאין להם איפה לקבל אימוני כושר ברמה גבוהה. האימונים אצלנו לא דומים לשום דבר אחר שראיתם, ברמה המקצועית של המאמנים, ביחס האישי, באווירה המשפחתית. מי שלא מפחד לצאת קצת מאזור הנוחות ולהגיע באמת לשינוי באורך חיים שלו – קרוספיט זה המקום".

מועדון CrossFit Sea&Sun

מפקורה 2, חוף הקשתות.

שעות פתיחה: 07.00 בבוקר עד 22.00

שישי: 09.00 – 14.00

מוצ"ש מצאת השבת עד 22.00

טלפון: 074-75712

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך