חיפשו "שוגר דדי" פראיירים ורוקנו להם את הכיסים

שתי צעירות מאשדוד, בתחילת שנות ה-30 לחייהן, כיכבו באתר "שוגר דדי", בו צעירות יפות מראה, מחפשות תמיכה כספית מגברים מסודרים כלכלית

על פי החשד, השתיים הפילו ברשת כמה וכמה גברים, שמעבר לתשלום של אלפי שקלים על בילוי של לילה עימן, ספגו מכה כלכלית קשה לאחר ששתי הצעירות גנבו להם את כרטיסי האשראי ויצאו לחגיגת שופינג מטורפת שהסתכמה ב-30 אלף שקל. השתיים נעצרו, הודו בחשדות שהוטחו בהן בתחנת המשטרה ושוחררו למעצר בית

מ' ו-מ' הן שתי צעירות אשדודיות שנראות טוב מאוד. מספיק טוב כדי לככב באתר מעורר המחלוקת "שוגר דדי", שלמעשה "מחבר" בין גברים בעלי ממון לצעירות שמחפשות תמיכה כלכלית של לפחות 10 אלף שקל בחודש. במשטרה טוענים כי מדובר בנערות ליווי לכל דבר ועניין, ואילו הצעירות טוענות בבכי ונהי קורע לב באולם הדיונים בבית המשפט בתל אביב, כי הן רחוקות מלהיות נערות ליווי, והן בילו עם גברים באופן חד פעמי.

מה שכן, השתיים הודו כי גנבו כרטיסי אשראי של הגברים שהיו עימן בבית המלון, ולאחר מכן יצאו לחגיגת שופינג מטורפת בסכום כולל של 30 אלף שקל. השתיים שוחררו למעצר בית בתנאים מגבילים, ומ' אחת הלכה לבית ההורים ברובע י' בעיר, ומ' השנייה שוהה במעצר בית ברובע המרינה. יש להן הרבה זמן לחשוב על הטעויות החמורות שעשו. העבירות שמיוחסות לשתיים: קשירת קשר להונות והונאה בכרטיס חיוב. אחת מהן חשודה בעבירה חמורה נוספת לאחר שלקחה לכיסה מזומנים שקיבלה מהגברים שהיו איתה בחדר בית המלון היוקרתי בתל אביב, ובמקום להעבירם לקופת המלון, הכניסה את הכסף עמוק לכיס שלה…

מדובר בשתי צעירות שאומנם גדלו בבתים נורמטיביים, אולם עשו כמה וכמה טעויות בחייהן, כאשר אחת מהן סובלת לטענתה ממצוקה נפשית ואף מטופלת בכדורים פסיכיאטריים. היא גם אמא לילד בן 3.

עו"ד ליאור אבידן, שמייצג את מ' הראשונה, אמר במהלך הדיון המשפטי שהתקיים בבית המשפט בתל אביב בפני השופטת אירית מני-גור : "כבר בדיון הראשון ציינו את מצבה הרפואי, התרופות הפסיכיאטריות שהיא זקוקה להן. מעבר לזאת, עם כל הכבוד, מה שיש בפני בית המשפט זו הצהרת תובע. אינני מקל ראש בחשדות. לא זו השאלה. נשאלת השאלה, האם שחרורה בתנאים מגבילים יכול לאיים במשהו, לפגוע במישהו באינטרס הציבורי. איזה שיבוש יש כאשר השתיים הודו בהכל. מ' לקחה אחריות מלאה על כל מה שהיא חשודה בו. איזה סכנה יש? נמצאת פה אמה שגרה באשדוד, היא יכולה לשמור עליה 24 שעות ביממה. יש לה ילד בן שלוש, היא סובלת מדיכאונות וחרדות ואני מבקש לשחרר אותה למעצר בית".

מ' הראשונה ביקשה אף היא זכות הדיבור בבית המשפט: "אני רק רוצה להגיד שמהרגע הראשון שהביאו אותי, אני הודיתי בכל, אני מצטערת, אני מתחננת, אני בחיים לא אעשה זאת יותר. אני יודעת שעשיתי עבירה, ואני כל כך מצטערת, מהרגע הראשון הצטערתי".

מ' השנייה נשמעה במהלך הדיון המשפטי נסערת יתר: "אני מבקשת לא לקרוא לנו נערות ליווי, יש חוקרת במשטרה שגדלה איתי בבית ספר שמכירה את משפחתי, זה עוול גדול. מאז שהשתחררתי מהצבא אני עובדת קשה, אני מנהלת בתי מלון כבר עשר שנים, מנהלת יחסי ציבור. עשיתי טעות, כי הייתי נשואה ונכנסתי לחובות בגירושי, ואני מתחרטת על זה, אני יודעת שבחיים לא אעשה את זה שוב".

השופטת נעתרה לבקשת עורכי הדין של שתי הצעירות ושחררה אותם בתנאים מגבילים למעצר בית מלא. ההליך המשפטי נגדן יימשך.

327 אשדודיות מככבות באתר "שוגר דדי"
אשדוד היא אחת הערים המובילות במדינה במספר הנשים שמוכנות לעשות כמעט הכל כדי ללכוד את איש העסקים העשיר שיעניק להן את כל מה שהן חולמות. באתר "שוגר דדי" מצאנו 327 אשדודיות, חלקן הגדול פתחו כרטיס עם פנים חשופות (!), עם תמונות שעוברות אימות על ידי צוות האתר. הבחורה הכי צעירה היא בת 18, שבדיוק סיימה ללמוד במקיף מוכר בעיר, והכי מבוגרת היא בת 59, חד הורית לשלושה ילדים שנראית מצוין לגילה. 60% מהנרשמות מאשדוד הן חד הוריות, כאלה שמתמודדות עם מציאות חיים מורכבת של גידול ילדים ועבודה שלא מאפשרת לסיים את החודש כמו שצריך.

בכרטיס של הנשים ב"שוגר דדי" יש הכל – תמונה, פרטים אישיים ורשימת דרישות ברורה. לדוגמא רוב הנשים רושמות את התעריף שהן צריכות לחודש. זה מתחיל ב-3,000 שקל בחודש ומגיע עד 10 אלף שקל בחודש. הנשים רושמות את רמת הזמינות שלהן (רובן פנויות בעיקר בשעות הערב), מציגות תחביבים (ברוב המקרים זה טיסות לחו"ל ושופינג…) ומה המוטו שלהן בחיים.
הרישום של נשים לאתר הוא כמובן בחינם, כי הן הכוכבות הראשיות בתאטרון האבסורד הזה. גבר אומנם יכול להירשם בחינם, אבל כדי לשלוח הודעות לנשים ולקבל את מספר הטלפון שלהן, הוא חייב לעשות מנוי בעלות של 200 שקל בחודש…

פנינו לכמה וכמה נשים אשדודיות שמככבות כאמור ב"שוגר דדי". אחת הבולטות בהן היא חנית (שם בדוי), צעירה בת 31, חד הורית לילדה בת ארבע. חנית כבר ניהלה קשר ארוך עם שוגר דדי מראשון לציון, שנתן לה הרבה אוויר, חמצן כלכלי. לאחר שנה וחצי זה נגמר, והיא מחפשת את האביר על ה-BMW הלבנה… לחזור לעבוד אין לה כוונה בשלב הזה. חנית: "התחתנתי בגיל 22, הייתי כבר בהריון ומהר מאוד הבנתי שזה לא זה מכל הבחינות, בעיקר מהבחינה הכלכלית. לאחר שהתגרשנו היה לי קשה מאוד. בעבר עבדתי בחנות בגדים בקניון והרווחתי 6,000 שקל בחודש. בקושי נשאר לי כסף להנאות החיים. במשך שנה וחצי היה לי שוגר דדי שנתן לי כסף, מתנות וטיסות לחו"ל בהיקף של 20 אלף שקל בחודש. זה נגמר ועכשיו אני מקווה למצוא גבר מפנק חדש. אני אומרת שאין גבר קמצן, יש אישה שלא יודעת לקחת. צריך לעשות את זה באלגנטיות, בקלאסה…".

מאיה, צעירה אחרת מאשדוד, אומרת: "לפעמים זה מגעיל, אבל צריך לדעת לנתק רגשות ולתת להיגיון לשלוט. יש כאן אינטרס ברור של שני הצדדים וצריך להיות מאוד ברור מהתחלה, כדי לא להשאיר מקום לספקות. כבר נתקלתי בעשרות גברים מתחזים שמציגים את עצמם בעלי הון, אבל בפועל הם חסרי כל ומחפשים לעבוד על נשים. חייבים להיות מאוד זהירים וערניים כי רוב הגברים באתרים האלה הם בלוף אחד גדול".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך