המשטרה עצרה שלושה חשודים שגנבו רכבים ומכרו אותם לברזל

חקירה שנפתחה במשטרה בתקופה האחרונה על העלמותם של רכבים באשדוד והסביבה, הביאה לכך ששלושה חשודים נעצרו לאחר שנהגו לגרור רכבים, לגרוס אותם ולמכר אותם למגרשי ברזל,, החקירה נמשכת
ניידת משטרה בעיר אשדוד

המשטרה עצרה בסוף השבוע האחרון בעל מגרש למכירת מתכות באשדוד, את מנהל העבודה שלו ואדם נוסף בחשד שהיו מעורבים בגניבת כלי רכב והבאתם למגרש כדי לגרוס אותם, עד שלא יוכלו לזהותם כלל, ולמכור את חלקי המתכת.

על פי החשד שלושת המעורבים פעלו יחד, כאשר אחד מהם איתר את כלי הרכב שהיו כביכול נטושים, העמיס אותם עם גרר והביאם למגרש. שם שילמו לו הבעלים והמנהל עלות שולית וביצעו גריטה. הבעלים והמנהל טענו בחקירתם שהם רכשו את הרכבים מאדם שהכירו וסמכו עליו, לכן לא בדקו מה מקור הרכבים.

שניים מהחשודים הם תושבי יבנה ואילו ה"גורר" תושב חולון שהשתחרר לא מזמן ממאסר. להגנתו ציין שראה כלי רכב נטושים העומדים כמו גרוטאות שמיועדות לפינוי, לכן נטל יוזמה והעביר אותם למגרש לסחר בברזל.

מעצרם של השלושה הוארך עד יום שני הקרוב, אך החקירה בעניינם נמשכת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך