מיליון כסאות, מיליון אפשרויות

צריך לראות בכדי להבין . זה לא רק השם, במרכז החדש של "מיליון כיסאות" ביבנה, יש באמת מיליון אפשרויות. אבל לא רק של כיסאות, אלא של מרכז ריהוט שלם לבית, למשרד ולגן . אין דבר כזה שאין דבר כזה ב"מיליון כיסאות". מיליון אפשרויות, כבר אמרנו?
מיליון כסאות, מיליון אפשרויות

לפני שהגענו ל"בית החדש" של "מיליון כיסאות", מרכז הריהוט לבית ולגן, ברחוב דותן 2 ביבנה, חשבנו על השם של החברה. המונח "מיליון" בשם המותג מחייב. אתם חושבים על משהו גדול. מיליון כיסאות זה נשמע שהאפשרויות הן בלתי נגמרות. אז תחשבו יותר בגדול. צריך לראות כדי להאמין. המילה "וואו" (תרשמו לעצמכם כי גם אתם תגידו את זה…), היא המילה הראשונה שיוצאת מהפה כשבאים למקום. פשוט 3000 מ"ר של תצוגה בלתי נגמרת. אין דבר כזה שאין דבר כזה ב"מיליון כיסאות". תבואו ותראו.

יש פה הכל. רוצים לבית? יש מוצרים לסלון ולפינות אירוח, לפינת האוכל, חדר ילדים ועבודה, כיסאות "גיימרים" ושולחנות מחשב לנוער, ומוצרים איכותיים למרפסות שמש. רוצים לשדרג את המשרד? גם פה לא חסר. יש כסאות מנהל ואדמיניסטרציה, שולחנות כגון שולחן ניהול וישיבות, ארונות ופתרונות אחסון, פינות המתנה… וגם אם יש לכם גן ואתם חושבים על שינוי, גם לזה יש פתרונות – יש מערכות ישיבה, מערכות אירוח, מיטות שיזוף, שמשיות לגינה וגאזיבו, פתרונות דקורטיביים ואפילו גריל גז. אי אפשר להתעלם מהכיתוב הענק, "מיליון כיסאות, מיליון אפשרויות". זה פשוט ככה. תאמינו לנו, גם אנחנו חשבנו שהשם מוגזם. אבל גילינו שמה שראינו הוא מוגזם פלוס, כי יש ויש ויש… ואי אפשר לספר הכל במספר מילים. צריך לבוא ולראות. אח"כ תצטרכו לשבת מרוב ההיצע, אז יש לכם… "מיליון כיסאות" לזה.

השם "מיליון כיסאות" מחייב שיהיו מיליון כיסאות. אז כדאי שתיקחו נשימה ותרשמו לעצמכם רק בקטגוריית הכיסאות מה שיש ב"מיליון כיסאות", אנחנו התבלבלנו ואם שכחנו משהו זה רק כי יש מליון אופציות…
מה שיותר מדהים הוא שלמרות ההיצע הבלתי נגמר, האיכות היא בלי פשרות. אם אתם בעניין של להתפשר, "מיליון כיסאות" אינו המקום לכם. יש פה את האיכות הכי טובה. ב"מיליון כיסאות" גם לא מפחדים מהמילה סטייל ויוקרה. אפשר לשלב היצע ענק, עם מראה יוקרתי ובמחיר עממי. ראינו. זהו מותג שמחזיק סניפים בבאר שבע, בחולון ועכשיו גם קרוב אליכם, ביבנה. אנחנו הגענו לראות. לדעת שיש מקום כזה חדש, שהופך את הקנייה פשוט לחוויה. לא להגיע זה פספוס. באמת אל תקנו בשום מקום אחר לפני שבאתם לראות את מה שיש למיליון כיסאות להציע לכם. אולי זו הפעם המיליון שאנחנו אומרים את זה… אבל רק אחרי שתבואו לראות, תבינו.

"מיליון כיסאות"
רחוב דותן 2 יבנה
שעות פתיחה:
א –ה 09.00 – 19:00
שישי 09.00- 14.00

פניה לייעוץ ב:Whatsapp
סניף יבנה: 0733265652I מרכזייה: *6992 I אתר: www.million-kisot.co.il

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך