ח"כ בוקר: "אשדוד ממשיכה לבסס את מעמדה כאחת מהערים והמצליחות במדינה"

ח"כ נאוה בוקר מהליכוד, המכהנת גם כסגנית יושב ראש הכנסת, מבקרת באשדוד על בסיס קבוע. היא פעילה בשורה של נושאים ברמה הארצית, ושמה דגש מיוחד בשיפור מערך הכבאות בארץ ח"כ בוקר: "באשדוד יש לוחמי אש מדהימים, שעושים עבודה אמיצה" מעבר לכך, היא מחמיאה לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "אשדוד הפכה לאחת הערים הכי יפות ומתפתחות במדינה, וזה בזכות העשייה המבורכת של ד"ר לסרי. אין לי ספק שהוא ימשיך להנהיג את העיר גם בשנים הבאות"
צילום: דוברות הכנסת

ח"כ נאוה בוקר מכירה היטב את אשדוד וממש מחוברת אליה. במהלך הריאיון הארוך שקיימתי עימה בקפה גרג ב"גן העיר", דיברנו על העיר דקות ארוכות, וח"כ בוקר גילתה בקיאות מרשימה כאילו היא רשומה במשרד הפנים כתושבת אשדוד… מעבר לכך, יש לה גרעין של חברים קרובים כאן באשדוד, רובם חברי סניף הליכוד המקומי, שמלווים אותה עקב לצד אגודל ומתכוונים לבצע פעולות מגוונות כדי להבטיח את בחירתה של ח"כ בוקר בצמרת רשימת הליכוד לכנסת הבאה. לא שמדובר במשהו שיקרה מחר, אולם במציאות של הפוליטיקה בישראל, הבחירות עשויות להיות מעבר לקרן הרחוב בכל רגע.

ח"כ נאוה בוקר (47) נבחרה לכנסת האחרונה בסיעת הליכוד. למרבה הצער היא עלתה לכותרות עוד לפני בחירתה, בנסיבות טראגיות. בעלה תת-ניצב ליאור בוקר, נספה באסון הכרמל, לאחר שניסה באומץ רב לחלץ צוערים של השב"ס שלנכדו באוטובוס הבוער. לאחר מותו נאוה הרבתה לעסוק ציבורית באסון הכרמל, ואף הקימה קרן שמטרתה לשפר את מערך הכבאות בישראל. לאחר שנבחרה לכנסת, הפכה את הפעילות סביב מערך הכבאות לאחת המרכזיות שלה ואף רשמה הצלחות מרשימות, שבאות לידי ביטוי בשיפור התנאים של לוחמי האש ובכלל במערך הכבאות בארץ.

ח"כ בוקר, שמשמשת גם כסגנית יושב ראש הכנסת, הצליחה להשתחל בצורה מעוררת התפעלות בעולם הפוליטי הלא פשוט, ונחשבת לאחת מחברות הכנסת הבולטות בליכוד, בעיקר בזכות העבודה שהיא חורשת את הארץ לאורכה ולרוחבה למפגשים ולשיחות עם פעילי מפלגת הליכוד, ולא רק.

"אסייע ככל האפשר למימוש הסכם הגג באשדוד"
ח"כ בוקר מבקרת כאמור גם באשדוד לא מעט, כמעט על בסיס שבועי, ויש לה הרבה מחמאות על התפתחות העיר: "אי אפשר להתווכח עם העובדה שאשדוד פשוט עברה מהפך חזותי מדהים, והיא מבססת את מעמדה כאחת מחמש הערים הכי יפות ומצליחות במדינה. שמעתי לאחרונה על ההצלחה הגדולה של פסטיבל מדיטרנה לדוגמא, ונדהמתי מכמות האנשים, מאיכות ההופעות, מפסטיבל האוכל ובכלל מהאווירה המיוחדת שיש בעיר. זכיתי להכיר את איריס נפתלי, שמובילה ביד רמה את הפעילות התרבותית באשדוד, והיא סוג של בולדוזר שלא נח, בעיקר במהלך חודשי הקיץ. זו בשורה של ממש לתושבים".

ח"כ בוקר מצויה בקשר מצוין גם עם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "אשדוד רשמה התקדמות אמיתית, סוג של מהפך, בעשר השנים האחרונות, תחת ידיו של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, ואני בטוחה שהתושבים רואים זאת ומעריכים זאת. הוא לא רק איש עשייה, אלא אדם נעים הליכות שיודע לכבד את הבריות וזו מעלה חשובה מאוד למנהיג ציבור. אין לי ספק שהוא ימשיך בעשייה שלו באשדוד עוד שנים ארוכות".

ח"כ בוקר למדה היטב את הסכם הגג של העיר אשדוד, שעשוי להפוך את העיר לאחת מ-4 הערים הגדולות במדינה. ח"כ בוקר: "מדובר בהסכם מבורך וחשוב, והיכן שאוכל לתרום למימושו, אעשה זאת. החוכמה היא לא רק שאשדוד תגדל בעוד 100 אלף תושבים בזכות הסכם הגג, אלא צריך לעשות זאת לצד הקמת תשתיות, פיתוח, מוסדות ציבור, פארקים וגנים ציבוריים. כל אלה כלולים בהסכם הגג, וצריך לעשות הכל כדי להעצים זאת, כי רק כך אשדוד תהיה עיר המחוז של הדרום והשפלה, עיר שכל אחד ירצה לגור בה. כחלק מהקואליציה, אעמוד לרשותו של ראש העיר בכל סוגיה סביב הסכם הגג ואביע את דעתי בוועדות בהן אני חברה, פנים וכספים".

"תחנת הכיבוי באשדוד אחת המקצועיות והיפות במדינה"
ח"כ בוקר מבקרת כאמור הרבה מאוד בתחנת הכיבוי באשדוד, ומקימת שיח עם מפקדיה ולוחמי האש, שמכירים אותה מקרוב. בעניין זה היא אומרת: "במסגרת תפקידי כיו"ר ועדת משנה של כבאות והצלה, זו סוג של סגירת מעגל, לאחר האסון האישי שעברתי באסון הכרמל. האסון הזה והאובדן האישי מלווים אותי יום-יום, שעה-שעה, ואמרתי לא פעם שאעשה הכל כדי למנוע את האסון הבא. מערך הכבאות עבר ועדיין עובר מהפך מדהים של 180 מעלות, הן במישור הפיזי והן במישור הארגוני, ורואים זאת גם בתחנת הכיבוי באשדוד, שהיא ללא ספק אחת המקצועיות והיפות במדינה. יש חומר אנושי מדהים בתחנת אשדוד, ואני מתרגשת כל פעם מחדש לפגוש אותם ולשוחח עימם. יש לא מעט לוחמי אש מאשדוד שנוטלים חלק במאבק מול טרור העפיפונים המגיעים מרצועת עזה, והם עובדים סביב השעון באומץ ובגבורה מול הסכנה החדשה עימה אנו מתמודדים".

ח"כ בוקר עשתה עבודה חשובה ומבורכת גם סביב קצבאות הנכים, והובילה מהלך שזכה להסכמה ותמיכה של 82 חברי כנסת, דבר שלא רואים כל יום. מדובר בהצעת חוק להצמדת קצבאות הנכות לשכר המינימום במשק. תיקון לחוק הביטוח הלאומי (קצבה מלאה ושיעורה) אותו הגישה חברת הכנסת נאווה בוקר, מצמיד את קצבאות הנכות לשכר המינימום, אך מפחית מסך הקצבה את התשלומים שהנכה מקבל/ת מביטוחים פרטיים. זאת בניגוד להצעתו של ח"כ אילן גילאון. על פי ההערכות של בוקר, עלות ההצעה שלה נאמדת בכשלושה וחצי מיליארד שקלים בשנה, כמחצית מעלות הצעתו של גילאון. בסופו של דבר ההצעה של ח"כ בוקר הייתה הבסיס להצעה החוק הממשלתית, שעברה בסופו של דבר תחת ידיו של השר חיים כץ, ועד היום היא מקבלת דברי ברכה ותודה מנכים שרואים בהצעה המקורית שלה, את המהלך שהוביל בסופו של דבר לשינוי המיוחל.

"אמשיך להתקדם בסיעת הליכוד"
ח"כ בוקר פעילה מאוד גם במאבק מול ארגוני הטרור וחברי הכנסת הערבים שמתבטאים נגד המדינה. ח"כ בוקר עלתה לכותרות לא פעם לאחר שאמרה מילים קשות ביותר על חנין זועבי, והפכה למטרה מצד ארגוני שמאל שמסיתים נגדה ברשתות החברתיות. היא אומרת בעניין זה: "חבר כנסת שתומך בארגוני טרור ויוצא נגד המדינה וחיילי צה"ל, אסור לו לכהן כחבר כנסת, ואעשה הכל כדי להוציא אותו מקרבנו. אותם עוכרי ישראל לא מייצגים את הציבור ששלח אותם לכנסת, אלא דואגים לחמאס, לפלשתינים ולארגוני טרור. לדוגמא, במסגרת הוועדה שלי לשיפור החיים של הציבור הערבי במספר נושאים, אותם חברי כנסת הגיעו לדיון אחד אבל לא יותר מזה, וכך למרבה האירוניה אנחנו עובדים ומשקיעים לא מעט זמן ומחשבה לשפר את איכות החיים של הציבור הערבי, בזמן שאלה שצריכים לעשות זאת, עסוקים בסיוע לארגוני טרור והכפשה של חיילי צה"ל".

לסיום, שאלנו את ח"כ נאוה בוקר לגבי השאיפות העתידיות שלה: "פוליטיקה היא עולם גברי, ואני במהות שלי נשית, אבל למדתי את המהלכים מהר מאוד, ולאחר שנה ראשונה בה ספגתי לא מעט סטירות לחי, היום אני יכולה לומר לך שאני שוחה היטב בעולם הפוליטי. עברתי לא מעט טרגדיות בחיים שלי ולמדתי שמכל משבר אפשר לצמוח. יש לי שאיפות ברורות מאוד וסימנתי לעצמי יעדים ברורים. אין לי ספק שאעמוד בהם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך