האזרח פונה, מאיר הילל-טבול עונה

עו"ד מאיר הילל-טבול מאשדוד, שמככב באופן קבוע בתוכנית הבוקר של ערוץ 13 (רשת), רושם הישג מקצועי נוסף – הוא החל לנהל את הפורום המשפטי הכי חזק במדינה של ענייני נזיקין ופיצויים, "זאפ משפטי"
האזרח פונה, מאיר הילל-טבול עונה

עו"ד הילל-טבול יענה לשאלות בוערות בענייני נזיקין ומתכוון לבצע עבודה יסודית: "זו סוג של שליחות מבחינתי, להיות לעזר לכל אחד במדינה שלנו שצריך תשובות ענייניות ומקצועיות סביב נושא נזיקין ופיצויים"

עוד הישג מקצועי בלתי מבוטל לעו"ד מאיר הילל-טבול ממשרד עורכי הדין גונטמכר-הילל טבול. עו"ד הילל-טבול מונה לנהל את הפורום המשפטי הכי חזק במדינה של ענייני נזיקין, "זאפ משפטי". מדובר בדף בו מבקרים מידי חודש מאות אלפי גולשים, שבודקים את הזכויות המשפטיות שלהם סביב ענייני הנזיקין והפיצויים שלכאורה מגיעים להם. עו"ד הילל-טבול ישיב לכל שאלה ויפתח מול השואלים ערוץ מקצועי פתוח, בלי מסננים.

עו"ד הילל-טבול אמר לעיתון "המגזין": "זה בהחלט סוג של סגירת מעגל עבורי, כי תמיד רציתי לפתוח ערוץ ישיר מול כל אלה שצמאים לתשובות בסוגיות בוערות, ומבחינתם אין להם עם מי להתייעץ. בטלוויזיה אני מוגבל לשאלה אחת או שתיים בכל תוכנית, אבל כאן בפלטפורמה המדהימה והחזקה הזו, אני זמין לכל שאלה, ומתכוון להשקיע שעות רבות כדי לתת מענה הולם ומקצועי בכל סוגיה סביב תחום הנזיקין והפיצויים".

כזכור, עו"ד מאיר הילל-טבול כבר הפך לאורח קבוע באולפני הטלוויזיה בארץ, וזכה לדקות שידור משמעותיות בערוץ 20, בערוץ 10 ולא מכבר זה קרה גם בערוץ 13 ("רשת"). מדובר בתוכנית הבוקר המצליחה של נועה רוזין ואלעד זוהר, שעוסקת בשורה של נושאים, בין השאר בענייני הלייף סטייל, אוכל וראיונות. למעשה מדובר במגזין אקטואלי, שמגיע לאחר תוכנית הבוקר ה"כבדה" יותר, ונותנת במה לנושאים חברתיים, פנאי וקולינריה.

הפורום המשפטי שעו"ד הילל-טבול התחיל לנהל

עו"ד הילל-טבול זוכה לפינה משמעותית במהלך תוכנית הבוקר, שעוסקת מן הסתם בנושאים משפטיים, כאשר עורך הדין האשדודי מעניק טיפים ושורה של עצות לציבור הצופים, ועושה זאת בדרך קלילה, פשוטה ועניינית. "מדובר בתוכנית בוקר, וצריך להתאים את עצמנו לרוח הצעירה והדינאמית שיש באולפן. זה אומר שייח מעניין סביב עניינים משפטיים בוערים שמעניינים את הציבור, ואני תמיד מנסה לעשות זאת בצורה שתהיה פשוטה ונעימה לכל צופה. זה מחמיא לי מאוד להתארח על בסיס קבוע בתוכנית הזו של נועה רוזין ואלעד זוהר, והם הצליחו להטביע חותם ולזכות לרייטינג נאה בשעות הללו", אומר עו"ד הילל-טבול.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך