אם לפעוט באחד הגנים בעיר: "בבקבוק של הילד היו עובש, חיידקים וכתמי דם"

האם כתבה בין היתר בפוסט חריף : "מיותר לציין את הסכנה שיש בדבר כזה לתינוק שהמערכת חיסונית שלו נמוכה. הוא היה חולה המון מאז שהכנסתי אותו אבל ייחסתי את זה למחלות של שנה ראשונה בגן".
ילד משחק בפארק
אילוסטרציה.

אם לאחד הפעוטות בן 8 חודשים, בגן ילדים פרטי באשדוד טוענת בפוסט נוקב שמלווה בתמונות כי יש הזנחה קשה בכל הקשור להיגיינה של הבקבוקים שהילד השתמש והיא מתארת, עובש, חלב מקולקל ואפילו כתמי דם. האם גם טוענת כי הילד לכאורה חלה בגלל ההזנחה הזו. היא מסיימת את הפוסט: "תסמכו רק על עצמכן".

הפוסט שכתבה האם: "הורים שימו לב לילדכם בכל מסגרת שהיא! הבנו ולמדנו את הלקח ואיך צריך להתנהל, פשוט חשוב שתשימו לב לילדכם: חייבת לשתף אתכן במקרה המזעזע שגיליתי אתמול בגן של התינוק שלי (בן 8 חודשים). הכנסתי אותו לגן לפני חודש וחצי.. ביום הראשון הסייעות אמרו שאין צורך לקחת את הבקבוקים והם מנקות אותם. יש טעויות של ילד ראשון אבל באמת סמכתי על הצוות!  אתמול בבוקר ביקשתי מבעלי שיביא את הבקבוקים מהגן ושנחליף לחדשים… והזדעזעתי!!!!  הבקבוקים מלאים בעובש, חלב מקולקל וכתם דם.. ואחד הבקבוקים גם מלא במים עכורים ומסריחים שהביאו אותם לילד שלי!!! מיותר לציין את הסכנה שיש בדבר כזה לתינוק שהמערכת חיסונית שלו נמוכה! הוא היה חולה המון מאז שהכנסתי אותו אבל ייחסתי את זה למחלות של שנה ראשונה בגן. התגובה של מנהלת הגן והסייעת זה שלא שמו לב ולא הספיקו הבוקר לשטוף את הבקבוקים (?!) ושטעויות קורות… שכל אחת תשפוט בעצמה אם דבר כזה נקרא טעות ואפשר לא לשים לב.. מבחינתי זה הזנחה! יש לכן הרבה עבודה? לא מספיקות? תכניסו את הבקבוק לתיק של הילד!! את הילד שלי הוצאתי מהגן הזה בלי שום סידור ואנחנו בסוף שנה! משתפת אתכן במיוחד אימהות לילד ראשון…תסמכו רק על עצמכן!".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך