נעצר חשוד במעשים מגונים בצעירה שהגיעה למסאג'

משטרת ישראל עצרה לחקירה תושב בית עזרא בחשד לביצוע מעשים מגונים ומעשה סדום בצעירה שהגיעה לביתו לקבלת מסאג׳. מעצרו הוארך אתמול בבית המשפט במספר ימים. במשטרה בודקים כעת האם ישנן קורבנות נוספים.
אדם כבול
אילוסטרציה.

חקירת המשטרה החלה לפני ימים ספורים בעקבות תלונה של צעירה (25) תושבת הדרום שדיווחה כי בוצעו כלפיה מעשים מגונים חמורים על ידי חשוד (63) לאחר שהצעירה הגיעה לביתו לפני כשבועיים עת ביקשה לקבל את שירותיו בעקבות מודעה שנחשפה אליה אודות שירותי מסאג׳ שהחשוד מעניק.

לאחר שהצעירה גוללה בפני חוקרי המשטרה על מעשיו של החשוד, עצרו השוטרים את החשוד והוא הועבר לחקירה בה מסר גרסתו. לבקשת חוקרי המשטרה בקריית מלאכי הוארך אתמול מעצרו בבית המשפט עד יום ראשון הקרוב (10.6.18) לטובת המשך פעולות החקירה ובמטרה לבחון האם ישנן קורבנות נוספים בהן פגע החשוד, לכאורה.

במשטרה פונים לציבור לפנות ללא חשש ולדווח על מקרים דומים, בין אם בפנייה ישירה ועצמאית לכל תחנת משטרה ובין אם בליווי עמותות סיוע לנפגעות,

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך