תייר צרפתי נעלם – הקפיץ כוחות רבים ונמצא במלון

לילה ארוך עבר על כוחות ההצלה שהיו עסוקים במציאת תייר מצרפת כבן 70, שהלך לאיבוד ועלה חשש לשלומו, אך בסוף התברר כי הוא אומנם הלך לאיבוד ולא מדבר עברית אך הוא שכר חדר במלון עד שמצאו אותו
תייר צרפתי נעלם - הקפיץ כוחות רבים ונמצא במלון

כוחות רבים הוזעקו אמש בשעת לילה מאוחרת בעקבות דיווח על תייר צרפתי כבן 70 שנחת בארץ לפני יומיים ונעלם לאחר שיצא מהביצ ולא חזר במשך מס' שעות.

כוחות הצלה ומשטרה נפרסו באזור ובזק״א הוציאו הודעה וכתבו "נעדר תייר שהגיע לפני יומיים לארץ הוא יצא מהבית בה הוא שוהה ברח׳ אבן גבירול, בסביבות השעה 7:00 בערב, הנ״ל לא מתמצא באיזור ולא חזר הביתה. ככל הנראה הוא נמצא בקרבת מקום. דרושים מתנדבים לחיפושים באיזורים רובע ב ו- ג. מתנדב שיכול נא ליצור קשר".

לאחר שעות של חיפושים וחשש לשלומו של הנעדר, הוא אותר בריא ושלם במלון מיאמי, הסמוך לחוף הים בעיר, כשהוא מסביר שבעקבות כך שאינו מכיר את הדרך והרגיש חולשה, החליט לעצור למנוחה במלון עד היום שלמחרת, כוחות המשטרה שגבו ממנו פרטים, החזירו אותו חזרה למשפחתו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך