גרינברג נסע לארה"ב והבטיח להחזיר תשובה תוך מספר ימים

המאמן קיבל שוב הצעה ממכבי אשדוד. הוא הבטיח תשובה. על פי ההסכם הוא יכול לתת תשובה עד ה-30.6. הזרים של הקבוצה עזבו ורק לאחר מינוי מאמן תתקבל החלטה הדדית. סק הנרי נשאר לטקס מינהלת הליגה,מאחר והוא מועמד לתואר ה-M.V.P של העונה.
בראד גרינברג.
מתי תבוא כבר. בראד גרינברג.

במכבי אשדוד/באר טוביה סיימו את העונה רק ביום שני, אבל כבר חושבים קדימה. המאמן בראד גרינברג עזב לארה"ב ומחכים לתשובה ממנו בימים הקרובים, באם ימשיך לעוד עונה. היו"ר ארמונד אסולין שוחח עם גרינברג לפני צאתו לארה"ב באופן פרטי כשנסעו יחד לנמל התעופה. גרינברג הבטיח כי יודיע על עתידו כבר בקרוב.

על פי ההסכם הוא חתום לעונה פלוס עונה. אבל עד ה-30.6 יכולים שני הצדדים להחליט כי הם יוצאים מהחוזה. באשדוד כבר הודיעו שהם רוצים אותו וההצעה של אסולין הייתה הצעה חוזרת למאמן. גרינברג עצמו נראה מתלבט, בעיקר בגלל סיבות אישיות.

הנרי. מבחינתנו הוא כבר מצטיין העונה.

לגבי שחקני הקבוצה, הרי שהמאמן שימונה הוא שיחליט. בינתיים כל הזרים עזבו וחלקם מחכים לתשובה מהקבוצה וחלק אחר מחכה לראות אם גרינברג יישאר ואז יחליטו. שחקן אחד נותר בארץ, זהו סק הנרי שמועמד לתואר ה-M.V.P של העונה של מינהלת הליגה ויישאר עד לטקס ביום שישי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך