תחזית אסטרולוגית שבועית / עוזי הכהן

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 1.6 ועד 7.6
תמונה אסטרולוגית

טלה:

שיפור ניכר בתחושה האישית, שבוע חיובי ניצב בפתח והמון אנרגיות חיוביות מציפות. זמן טוב להתחיל ולהזיז דברים שחשוב לכם לקדם. דרך חדשה שנפתחת, יוצרת אווירה אופטימית יותר. נכונות מצידכם לקבל עזרה או סיוע ממקור חיצוני, עשויים לחולל בעבורם את המפנה והשינוי בין כישלון לניצחון או בין עיוורון לפיקחון. לכן היו נכונים לקבל עזרה ממקור חיצוני כמו למשל:  נכונות לפנות לעזרת מומחה, או הסכמה לקבל עצה, עזרה או סיוע מיועצים חיצוניים שביכולתם לסייע לכם. שמירה על ראש פתוח וההבנה שאתם לא יודעים את הכול ושזה בסדר גמור להיעזר בחוכמתם של אחרים, תאפשר לכם להיפתח לקבלת סיוע ולמידה ממקום נקי וזך שממנו יתחיל השינוי. לאלו מכם שעוסקים  ביצירה ובאמנות על גווניה השונים, זהו שבוע טוב ומבורך להוציא אל האור את עבודתכם. בעבודה: תקופה של שינויים לרוב לטובה. מפגשים עם אנשים ושיתופי פעולה, פותחים בפניכם נתיבים חדשים להצלחה חומרית. לימודים והכשרה עולים על הפרק. אל תתעצלו ואל תפחדו להירשם אתם מסוגלים להצליח!! זוגיות: זהו שבוע נהדר לטפח את התא המשפחתי והזוגי. שינוי בגישה או בקו המחשבה, יוצרים נתיב לחידוש וחיזוק התקשורת הקיימת. הכרות חדשה גורמת לרווקים שביניכם קצת התרגשות והמחשבות על רומן חדש שיכניס קצת עניין וריגוש לחייכם קוסם לכם. התחברות לאסרטיביות מגובה בחיוך רחב, תאפשר לכם לממש את הפוטנציאל הזוגי שנפתח בעבורכם בשבוע זה. עניינים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים אצל חלקכם על הפרק. רכישה של כלי תחבורה או עיסוק/טיפול בכלי רכב כמו למשל רישוי, ביטוח או טסט יידרשו מעט מזמנכם. שבוע דבש ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:היופי הוא בעיני המתבונן. הדרך בה אנו בוחרים לראות את הזולת נתונה לחלוטין לשליטתנו. אם נבחר להתמקד בחסרונותיו של מישהו, קרוב לוודאי שלא נחבב אותו. אולם, ככל שנתאמץ להתמקד במעלותיו, כך תגדל אהבתנו אליו ותעמיק.

שור:

המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן של הגינות, אמינות ויושרה. התחושה שמישהו אינו נוהג כלפיכם ביושר והגינות אינה מרפה ומערערת את שיווי משקלכם רגשי. לצערי הקלפים מצביעים על כך שאינכם טועים ויש אנשים או גורמים כאלה ואחרים שאינם פועלים כלפיכם ביושר, פועלים מאחורי גבכם והדבר עשוי לפגוע בכם הן מבחינה רגשית והן מבחינה עסקית. בעבודה: הבטחות שהובטחו לכם עשויות להתמסמס לכן הקפידו להעלות על הכתב כל הבטחה או הסכם שניתנו לכם, הדבר יחסוך מכם עימותים מיותרים.  אי לכך והתאם לזאת מומלץ השבוע: 1. להימנע מתמימות ונאיביות שעשויים לאכזב. 2. לא לקבל החלטות הרות גורל ולהימנע מלחתום על חוזים מבלי לבדוק טוב טוב על מה אתם חותמים ולאן הדברים מובילים. כמו כן, נושא או עשייה בה אתם עוסקים אינם באים ממקום של שלמות. רבים מכם אינם שלמים עם ההחלטות והמעשים אותם עשיתם וקיבלתם על עצמכם לאחרונה. במילים אחרות, אתם פשוט מרמים את עצמכם וחוסר יושר זה עשוי להיות בעוכרכם בעתיד. זוגיות: חשוב לכם מאוד שכלפי חוץ כולם יחשבו שהכול בסדר אך למעשה בתוך תוככם אתם יודעים שהמצב הקיים כרגע אינו טוב ושעליכם לעשות דבר מה על מנת שדברים ישובו למסלולם התקין. שיחה פתוחה עם בן הזוג על כל מה שמעיק וטעון שיפור עשויה להיות הצעד הראשון לליבון בעיותיכם. התיקון השבועי: להיזהר במילים שיוצאות מפיכם. מילים פוגעות יכולות להרוס חיים, מילים טובות יכולות לפייס, לחבר ולרפא. זכרו! מוות וחיים ביד לשון, לכן דברו יפה ובנועם.  שבוע מבורך  ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: החיים הם לא כמות הנשימות שאנו נושמים, אלא מספר הרגעים שעוצרים את נשימתנו…

תאומים:

השבוע יש להימנע מלהתכחש למציאות. התפקחות וראית המציאות כפי שהיא באמת, היא המפתח לשבוע מאוזן. שבוע קצת אמוציונאלי וסהרורי ניצב בפתח ורמת האנרגיה שלכם אינה נמצאת במיטבה. במילים אחרות ניתן לומר שבשבוע זה נפשכם קצת נסערת ויש אכזבה או מועקה על ליבכם.. הסיבה לכך היא שבאופן כזה או אחר אתם מרמים ו/או משלים את עצמכם, לעיתים עד כדי עיוות המציאות והטמנת הראש בחול, דבר זה מוביל לחוסר איזון רגשי ופיזי. הקלפים מראים שאתם נמצאים במקום שאתם לא רוצים להיות או עושים משהו שלא כל כך בא לכם לעשות. אין זה משנה אם מדובר בעבודה או בזוגיות, חשוב שתדעו שההסכמה שלכם להישאר במקום שאתם לא רוצים להיות בו, היא שלכם בלבד. בעבודה: הקלפים מצביעים על כך שיש מישהו שנוהג כלפיכם בדו פרצופיות ועליכם להקפיד להיות זהירים במעשיכם ובלשונכם. לאלו מכם שבוחנים עסקה, קנייה או השקעה בפרויקט שנראים מבטיחים ומשתלמים, כדאי מאוד לבדוק שוב. בדיקה מעמיקה יכולה לגלות לכם שלא כל הנוצץ זהב… זוגיות: אם שניכם בני מזל תאומים זה דווקא יכול להסתדר לכם היות והשבוע לשניכם לא בא ואין חשק, כך שאתם מתקזזים. לנמצאים בזוגיות עם בן מזל בתולה, דלי, וגדי יהיה עליכם להקפיד ולשלוט במצבי הרוח שלכם. חוסר שליטה עשוי להוביל למריבות מיותרות. בריאות: הפסיכולוגיה משפיעה על הביולוגיה. וגופכם מושפע לרע ממצבכם הנפשי. קלף הירח מלמד שרבים מכם זקוקים "לטיפול בדיבור". כלומר: לאוזן קשבת ולשיחה משמעותית ומפרה עם אדם חכם או משהו שיכול לאתגר אתכם מבחינה מנטאלית ושכלית. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: החיים אינם כופים עליכם דבר, זה אתם שכופים עליהם את הלך הרוח שלכם, את האמונות וההרגלים שלכם. שנו את פניכם ופני הדברים ישתנו, חייכו יותר, הרגישו חזקים, האמינו שאתם מסוגלים ושיש לכם את הכח לשנות את חייכם, ובעזרת השם כך יהיה.

סרטן:

נושא הקרירה, העבודה והיעוד עומדים כעת בראש מעינייכם. כעת הזמן להתבלט, להיות דומיננטי ולהוביל מהלכים בנחישות קדימה. אנשים רבים מהמעגל הקרוב שלכם (בן זוג, ילדים, אחים ומשפחה) מצפים מכם לנהוג באחריות ובבגרות אשר יעידו כי ניתן לסמוך עליכם ועל שיקול דעתכם. האופן שבו תבחרו לנהוג יכתיב את היחס אותו תקבלו בתקופה הקרובה הן בבית והן מחוצה לו. הצורך בהגשמה עצמית פועם לכם בחזה. הרשמה לסדנאות של מודעות עצמית והעשרה רוחנית כזו או אחרת יפיגו את צימאונכם הרוחני. בעבודה: התנודות שמתרחשות במקום עבודתכם הם סימן בעבורכם שהגיע הזמן להתבלט ולהוכיח את עצמכם. אסרטיביות ונחישות יסייעו בידכם לבסס את מעמדכם כגורם חיוני דווקא בזמנים של חוסר יציבות. לעצמאים שביניכם: רעיון, פרויקט, עסקה או מכרז שאתם מאוד רוצים לקבל מצריכים מכם להשקיע את כל כובד משקלכם וללחוץ בכל הכוח, המאמץ בסופו של דבר ישתלם. זוגיות: העדר חום ותשוקה הם הסימנים שבולטים כעת מזוגיותכם. תהליכים אלו מצביעים על כך שהשגרה הפכה לבת בית אצלכם ועליכם לעשות מעשה. חשיבה יצירתית וראש פתוח יאפשרו לכם להצית מחדש את הלהבה שדעכה. שבוע פורה ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לעיתים שתיקה שווה זהב. התלמוד מלמד שאדם אינו צריך לדבר בנוכחות חכם גדול ממנו. אל תמהרו להשחיל את פרוטות הנחושת שלכם לשיחה. זכרו! לעיתים יפה שתיקה לחכמים.

אריה:

שבוע חיובי ניצב בפתח. ובשבוע זה, אתם דמות חיוביות לסובבים אתכם. הצורך לרפא את עצמכם מחלחל לתודעתכם כבר זמן רב. הקלף השבועי שלכם – הכוהן הגדול, מכוון בעיקר לריפוי רגשי ורוחני שכולל בתוכו מספר שלבים: 1. ריפוי וגמילה מהרגלים רעים 2. הימנעות מחשיבה שלילית. 3. התחברות לאמונה והתגברות על כעסים. עשיית הדבר הנכון בלב שלם, תאפשר לכם להתחבר אל היועץ הפנימי שקיים בכם. כדי שיכוון וידריך אתכם. במידה ואינכם מצליחים לעזור לעצמכם, פנו לייעוץ והכוונה של איש מקצוע. בבית: ויכוח וחוסר הסכמה עם חברים או בני משפחה חייב להתברר ומהר. התעלמות מכוונת והטמנת הראש בחול רק יחמירו את המצב. נכונות להקשבה ונטילת אחריות אישית מצידכם תוכל לשחרר אתכם מהסוגיה הזו במהירות יחסית. רומנטיקה וזוגיות: שבוע טוב לתת, להעניק ולקבל בחזרה. לרבים מבני מזל אריה יש את התחושה שבן הזוג אינו עושה מספיק על מנת לשמר ולטפח את הזוגיות והוא למעשה סומך עליהם בכל הקשור לנקיטת יוזמה וליצירת אווירה מתאימה שתוביל לזוגיות בונה. מומלץ לשוחח עם בן הזוג וללבן סוגיה זו. לרווקים: זהו שבוע חיובי שיאפשר לכם להציג את עצמכם באור הנכון. שימוש מושכל באסרטיביות ובביטחון עצמי, יקדם את מטרותיכם. בכול מקרה, זהו שבוע נהדר לרומנטיקה, ליצירת מערכת יחסים חדשה או להתקרבות ולהתחדשות רגשית במערכות יחסים קיימות. האתגר השבועי: לדעת ולהבין שלא ניתן לחיות על עולם החומר בלבד. ועל זה אמרו חזל"נו "שלא על הלחם לבדו יחיה האדם". שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אם אתם שמים לב להווה, אתם יכולים לשפר אותו, ואם אתם משפרים את ההווה, מה שיבוא אחר כך גם הוא יהיה טוב יותר. תפסיקו לחשוב על העתיד. תחיו כל יום מתוך ביטחון שאלוהים אוהב את אתכם.

בתולה:

השבוע הקרוב מציב את רבים מבני מזל בתולה בצומת דרכים כזו או אחרת. הצורך לגבש דעה ולקבל החלטות שיניעו את גלגלי העשייה בכיוון הנכון חשוב ביותר, לכן כדאי ומומלץ לבוא להתייעץ ולחשוב היטב לפני שמקבלים החלטה על שינוי כיוון. עבודה: תקופה של שינויים לרוב לטובה. זמן טוב להתחיל דבר חדש. נושאים של שכר ותנאי עבודה עולים על בקרוב הפרק ועליכם להיות מגובשים בדרישותיכם. לאלו מכם שמחפשים עבודה: מראים הקלפים על כך שבקרוב מאוד מגיעה הזדמנות טובה לחזור למעגל העשייה. נצלו את האופציות הניתנות לכם בתבונה. לאלו מכם שהתחילו בעבודה חדשה: ניתן לראות על הזדמנות טובה שתחולל שינוי חיובי שיוביל ב"ה לקידום מהיר בפרק זמן קצר. כספים: בלבכם קיים חשש מסוים לגבי היכולות הכספיות שלכם. תחושה זו של חוסר ביטחון כלכלי צפה ועולה אצלכם מעת לעת, אך אל חשש, ב"ה בעתיד הקרוב צפויים שינויים חיוביים בכול הקשור לבטחונכם הכלכלי. התחברות לאמונה שהכול יהיה בסדר תסייע בידכם להתגבר על כול מכשול. בבית: לבטים הקשורים בשינוי של התא המשפחתי מעסקים את מחשבותיכם. אצל חלקכם, לבטים אלו נוצרים מתוך רצון להרחיב את המשפחה כמו למשל: כניסה להריון ואצל חלקכם, השינוי הוא בדיוק הפוך ומלמד על רצון להשתחרר מתוך התא המשפחתי כמו למשל עזיבה או פרידה. גם כאן מומלץ בחום לקבל הכוונה מגורם חיצוני. זוגיות: דבר מה מציק לכם ומעיב על הזוגיות בה אתם מצויים אך רבים מכם אינם מוצאים את העוז והאומץ לומר לבן הזוג במפורש את אשר על לבם ואתם מסתפקים בהבעת סימנים בתקווה שבן הזוג יבין לבדו את רצונכם. עליכם לזכור שאף אחד מאתנו לא קורא מחשבות, לכן – טוב לומר בבירור לבן הזוג למה בעצם אתם מצפים. גישה זו תאפשר לכם להימנע מרגשות כאב ותסכול מיותרים. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: התודעה היהודית אומרת שכאשר אתה עושה מעשה טוב, היחידים שצריכים לדעת עליו הם אתה והאלוקים. עשה חסד בצורה אנונימית. אל תדאג. הקב"ה ימצא דרך לתגמל אותך על מעשיך.

מאזניים:

השבוע הקלפים ממליצים לכם להפסיק להתלבט לקחת אחריות בנושא אשר מעסיק אתכם. נטילת האחריות היא ההבנה שעל מנת שתוכלו להגיע להישגים משמעותיים וליצור את השינוי, יהיה עליכם לוותר על הרווח שבאי נטילת אחריות. ההבנה שאי נטילת אחריות גובה מכם מחיר כבד ומיותר תאפשר לכם להתמודד ולהצליח. במידה ואינכם מצילחים לגבש דעה ודרגי פעולה בכוחות עצמכם, אל תתבישו לפנות לעזרה של איש מקצוע כזה או אחר שיעזור לכם להכריע ולהגיע לידי החלטה. זכרו!  שמי ששואל הוא טיפש לחמש דקות, אך מי שאינו שואל, נישאר טיפש לנצח. (לא הביישן למד!!). בעבודה: נושאים שקשורים בשכר עולים על הפרק. צורך בקבלת החלטה מצריך לאמץ גישה אסרטיבית. יש להימנע מהססנות יתר זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קרבה אמיתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאיתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות, בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. אצל חלקכם ניתן לראות, שהתלבטות בין שתי מערכות יחסים משבשת לכם את קו המחשבה ואתם מתקשים לבחור מי מבין השניים טובה יותר בעבורכם. גם כאן יהיה עליכם לשאול את השאלות הנכונות כדי שתוכלו להגיע לתשובות האמתיות. כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם. טיפ לשבוע טוב יותר: להימנע מרחמים עצמים. שבוע מוצלח יקרים ואלוהים אתכם!!

הכוונה רחונית: מי ששואל הוא טיפש לחמש דקות, אך מי שאינו שואל, נישאר טיפש לנצח. זכרו לא הביישן למד!!  

עקרב:

שבוע חיובי בפתח. המון מחשבות ושיחות נפש שאתם מנהלים עם אלוהים מובילים אתכם להבנה שעת לשינוי הגיע. חוסר שבעות רצון מתהליך כזה או אחר גורם לבני מזל עקרב להסתובב עם תחושת חוסר צדק. המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן של התחשבות בזולת ושיתוף פעולה עם הסובבים אתכם. כדי שתוכלו לעשות זאת בהצלחה, יהיה עליכם לאמץ גישה קצת יותר דיפלומטית, ידידותית וחברותית עם האנשים שסובבים אתכם. בעבודה: משימה שעליכם לבצע דורשת מכם לנהוג בבגרות ובאחריות אשר יעידו כי ניתן לסמוך עליכם. למעשה, ניתן לומר שהשבוע יש מי שבוחן אתכם ושם לב לכל מהלך אותו אתם עושים. נכונות להשקעה והימנעות מראש קטן יסיעו בידכם ליצור רושם חיובי על פועלכם. בבית: נסו להיות קצת יותר רגועים, הימנעו ממאבקי אגו ומשחקי כוחות וגלו סבלנות וסובלנות, הדבר יאפשר לכם ליצור בבית אווירה טובה יותר בעיקר עם הילדים ובני הנוער. זוגיות: מתח וחוסר פרגון הדדי גורמים לריחוק ולקרירות שאינם כורך המציאות. נכונות להקשבה וויתור על עקשנות חסרת תכלית, יכולים לשפר את מצבכם. בכלל, נושא התקשורת הזוגית חייב להשתבח. רק בשיחה ובדיבור, ניתן ליצור אווירה שתופית של כבוד שתשפיע לחיוב על כל המתרחש בבית ומחוצה לו. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שינוי גישה מביא להישג זהו סלוגן ה"אני מאמין" שלי לאורך הדרך ומניסיוני האישי בתחומים השונים של החיים.  המילה גישה  בהיפוך אותיות הינה הישג. אנשים לא משתנים !!  גישות, מחשבות כן !!   ניתן לשנות את גישתנו ומחשבותינו. הגישות שלנו מתחילות במחשבות שלנו.  את מחשבותינו אנו יכולים ואף רצוי שננהל ונסלול אותן. גרעין מחשבותינו הינו באמונות השונות שלנו.

קשת:

השבוע הקלפים מזמינים את בני מזל קשת להתעורר ולפקוח עיניים לגבי נושא או עשייה שהיו מודחקים בלבכם תקופה ארוכה. כעת ניתנת לכם ההזדמנות להוציא אל הפועל תוכניות ומהלכים אשר היו קבורים זמן רב בליבכם ובמוחכם. תהליך זה התאפשר הודות לפעולות, מעשים ובחירות נכונות אשר ביצעתם לאחרונה והם אלו אשר הובילו להתבהרות התמונה ולראייה אחרת של הדברים אשר מתרחשים בחייכם. בעבודה: דומיננטיות ובולטות הם מילות המפתח של שבוע זה. הקפידו לשים את עצמם במרכז העשייה, גלו מקצועיות וראש גדול. תגמול על מאמצכם לא יאחר להגיעה. יחד עם זאת,  יש לכם השבוע נטייה ליפול בלשונכם. לכן, מומלץ השבוע להימנע מפטפוטי סרק, רכילות והתרברבות יתר. זוגיות: סבלנות, אורח רוח והתחשבות הם המצרכים הדרושים על מנת שתוכלו לסיים את השבוע הקרוב מבלי להתאכזב חלילה. השתמשו במצרכים אלו בנדיבות ונצלו את העובדה שיש בכוחכם לשנות ולהשפיע לחיוב על עתידכם. שבת שלום ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: איכות חייך נמדדת לפי איכות המחשבות שאתה חושב. איכות התשובות שאתה מקבל נמדדת לפי איכות השאלות שאתה שואל. שאלות חכמות – מובילות לתשובות חכמות, שאלות טיפשיות מובילות לתשובות טיפשיות.

גדי:

המוטיב המרכזי אצל רבים מבני מזל גדי יהיה הצורך בהתארגנות מחודשת וארגון מחדש של תחום כזה או אחר בחייהם. הצורך בתיכנון מסלול מחדש יוצר בלבול שמצריך מכם להתנהל בזהירות. הקלפים מצביעים על כך שכדי שהשינויים אותם עברתם לאחרונה יעלו יפה, עליכם ללמוד ולהיערך בצורה שונה ממה שהיתם מורגלים עד כה. שינוי מהיר ויעיל, יקל עליכם להיכנס לשלב הבא של חייכם. כמו כן, שינויים שקשורים במקום המגורים עולים על הפרק. אצל חלקכם מדובר במעבר דירה ואצל חלקכם מדובר בשיפוץ של מקום המגורים הקיים. בשני המקרים התהליך חיובי ביותר לגבי עתידכם. בעבודה: השבוע צפוי המון לחץ, אבל בסך הכול זהו לחץ חיובי ולמרות שאתם נדרשים למאמץ כזה או אחר, זה כדאי ומשתלם ובעתיד הקרוב (עד חצי שנה מהיום) תוכלו ליהנות מעמלכם. בבית: הדחף שלכם להיות צודקים ושיסכימו עם כל מה שאתם עושים, רוצים ואומרים יכול להיות בעוכרכם. הקלפים ממליצים לכם בחום ליצור שיתופי פעולה עם הסובבים אתכם, רק כך תוכלו לקדם רעיון או עשייה שחשובים לכם מבלי ליצור אנטגוניזם כלפיכם. זוגיות: קושי בהצבת יסדות איתנים יוצר זוגיות שברירית, חסרת בסיס ונעדרת בטחון ויציבות. הקלף השבועי מלמד שרק באמצעות תיקשורת בונה עם בן הזוג, תוכלו לצאת מחוזקים מהמשבר הקיים. לכן מומלץ לכם בחום למצוא את הדרך הטובה ביותר לתקשר עם בן הזוג. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות בעצמכם אל תתבישו לפנות לעזרתו של איש מקצוע שיעזור לכם להבין כיצד עליכם להציב ולחזק את היסודות שעליהם ניצבת הזוגיות שלכם. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לבחור את ההנאות שלכם בעצמכם, ולא לתת לאחרים לכפות אותם עליכם!

דלי:

שבוע רבוי מחשבות ורבים מבני מזל דלי מהרהרים רבות על כול שהולך להיות בתקופה הקרובה בחייהם. השבוע יהיה עליכם לקבל את החלטותיכם ממקום שכלתני. החלטות שיתקבלו מההיגיון מבלי לערב רגשות, יעלו יפה והדבר יאפשר לכם להבהיר את תחושת אי הודאות והבלבול הטורדת את שלוותכם. באופן כללי ניתן לומר שהצורך הבסיסי של שבוע זה הוא התחברות כנה ואמיתית לכוח הפנימי שקיים בתוככם. התחברות זו תאפשר לכם לגייס את הכוחות הדרושים כדי לעבור בהצלחה את המסע אותו אתם חווים כעת. בעבודה: אסרטיביות היא מילת המפתח של שבוע זה ויהיה עליכם לראות ולהראות. הבעת דעתכם ללא חשש והפגנת בטחון עצמי בעצמכם ובעשייתכם יזכו אתכם בנקודות זכות רבות. השתלמות או התמקצעות במסגרת העבודה עולים על הפרק. זוגיות: עקשנות מיותרת עלולה להוביל לריחוק. שיפור התקשורת הזוגית יאפשר לכם ללבן את הבעיות מבלי לבזבז זמן יקר על כעסים. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אל תאפשרו למחשבות שלכם לכבות, זכרו – ככל שהמנוע שלכם כבוי זמן רב יותר, כך יקשה עליכם להתניעו מחדש ומשמעות הדבר – רגעי חיים יקרים חומקים להם ואובדים.

דגים: שבוע חיובי בפתח. התחברות מחודשת לאמונה בעצמכם ובבורא עולם יוצרת אווירה יציבה יותר. השבוע הקרוב מכניס משוב חיובי לחייכם. היכולת שלכם לקחת את החיים בפרופורציה ולהרגיע, חיונית כרגע בעבורכם. בסה"כ, זהו זמן טוב בעבורכם. רבים מכם צרכים להפנות את מירב תשומת לבם לטיפול ולתחזקה של התא המשפחתי שלהם, שכולל את בן הזוג, הילדים, הורים ,אחים וכדומה. היכולת שלכם להתגמש, להבין ואף לסלוח יכולה להעניק לכם את האפשרות לגשר על פערים ומחלוקות שעד עתה יצרו ריחוק ותסכול. בעבודה: התחושה שמקום העבודה הוא גם "בית" חסרה לכם והדבר מעיד שאולי היגע הזמן להשלים עם השינויים שהתרחשו. השלמה זו תפתח בעבורכם נתיבים חדשים לקידום ושיפור מעמדכם המקצועי. לאלו מכם שמחפשים עבודה, ממליצים הקלפים למהר ולהשתחרר מכבלי העבר ובשלב זה, לא לבחול בשום עבודה. זוגיות: שינוי בחשיבתכם יוצר תחושה של פיוס ורגיעה ומהמקום הזה הרבה יותר קל לכם לתפקד במערכת הזוגית. הנהנים העיקריים מכך הם הילדים שלכם. מחשבות על הרחבת התא המשפחתי מתרוצצות לכם בראש, ותהליכים שקשורים במיסוד של קשר או בהריון ולידה עולים על הפרק. בשני המקרים הנושא מבורך. לאלו מכם שעברו לדירה חדשה או לבית חדש חשוב לזכור !! שמשנה מקום משנה מזל…. חופשה מתקרבת הכינו את המזוודות. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך