קבוצת הנוער של הפועל אשדוד בכדוריד זכתה בגביע המדינה

המדובר בהיסטוריה וגביע מדינה ראשון למועדון. אשדוד גברה על מכבי ראשל״צ 38-36 אחרי שתי הארכות. כל זה בעונה הראשונה בליגת העל של הקבוצה.
קבוצת הנוער של הפועל אשדוד בכדוריד זכתה בגביע המדינה
יש גביע.

היסטוריה.

גביע המדינה בכדוריד לנוער נצבע היום, שישי, באדום, לאחר ניצחון הירואי של קבוצת הנוער של הפועל אשדוד על מכבי ראשל״צ 38-36 אחרי שתי הארכות ומשחק לחימה והקרבה מדהים. זהו תואר ראשון והיסטורי למועדון וזה קרהבשנת היובל של הפועל אשדוד.

זה היה משחק גמר עם לחימה, אופי, מלחמה עד הסוף שהביאו את הגביע בפעם הראשונה לארון הגביעים של המועדון, שעכשיו יצטרכו לבנות במועדון אחד כזה. הגיע הזמן.

המשחק היה שיוויוני לאורך כל 60 הדקות הראשונות כאשר היתרון עבר מצד לצד. בדקה אחרונה, הצהובים של ראשל״צ הצליחו לעלות ליתרון של 2 שערים והעסק נראה גמור. מי אמר גמור, שחקני אשדוד הוכיחו פעם נוספת שהם עשוים מחומר של ווינרים. שער מהיר ביחד עם עצירה פשוט משוגעת של שון ריבקין שהצטיין בשער עם עצירות מדהימות מקו ה-6 וכדור אחרון של אשדוד. איזה מתח.

אשדוד יצאה להתקפה עם מסירה מהירה ללו אקסבורד מהפינה שלא התבלבל והבקיע את שער השיוויון המיוחל –   הארכה. אח"כ הסתבר שהיא הייתה הראשונה.  גם אחרי הארכה הראשונה שתי הקבוצות לא הצליחו להגיע להכרעה ושוב הלכו, להארכה, שנייה.

כאן האדומים עלו עם בטירוף שרק הגביע עומד לנגד עיניהם. עמית ישראל שהצטיין על המגרש עם 13 שערים המשיך להוביל את האדומים לניצחון. אשדוד הוליכה בשער על מכבי ראשל"צ, חצי דקה לסיום. כאן נכנס לתמונה השוער השני של הקבוצה, עמית דודי עם עצירה ששווה גביע ונתן את האות לחגיגות ההיסטוריות .עונה חלומית ראשונה בליגת העל לנוער, מסתיימת עם גביע ראשון היסטורי וכמו שזה נראה, לא האחרון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך