משכנתא לאחר שמקבלים סירוב בבנק – לא נורא

הרבה פעמים אנחנו מגיעים למצבים שאנחנו מגיעים לבקש משכנתא בבנק, בדרך כלל גם משכנתא שנראית לנו מאוד הגיונית, ואנחנו נתקלים בסירוב שהורס לנו את כל התבניות ואת מצב הרוח. אז איך יוצאים מזה?
משכנתא לדירת השקעה - טיפים חשובים

חשוב להבין שלא תמיד אנחנו מקבלים סירוב מהבנק כי באמת לא רוצים לתת לנו משכנתא, אלא פעמים רבות אנחנו לא מקבלים אישור, פשוט כי אנחנו לא מציגים את מה שאנחנו רוצים בצורה נכונה.

דוגמה: אני רוצה לקנות דירה חדשה במקום הקיימת שלי, כאשר כדי לקנות את הבית אני אצטרך משכנתא שהיא גדולה ב-400 אלף שקל ממה שיש לי היום. נניח שהיום יש לי משכנתא בסדר גודל של 500 אלף שקלים וכדי לרכוש את הבית, אני אצטרך להוסיף עוד 400 אלף שקלים. בנוסף יש לי שלוש הלוואות בחשבון העובר ושב שלי, אשר יוצרות החזר חודשי של 5000 שקלים בחודש.

במצב הזה, כאשר אני מגיע לבנקים ומבקש תוספת של 400 אלף שקלים, הם פשוט יגידו לי לא. יש הרבה הוצאות בחשבון וכרגע אין מקום להגדיל את המשכנתא.

אז איך אפשר להציג את זה בצורה אחרת? דרך אחרת היא להסתכל על הדברים ככה: אני מוכר את הבית הקיים שלי, סוגר את המשכנתא, סוגר את כל ההלוואות שלי בחשבון עובר ושב ורק אחרי זה מגיע לקחת משכנתא של 900 אלף שקלים. זה לכאורה די אותו דבר עם שינוי קטן, אבל זה יכול להפוך את הסירוב של הבנק לכך שאני הצלחתי לקבל אישור למשכנתא.

רוצים להצליח? היעזרו ביועץ: זה נכון שכאן זה פרסום לעצמי, אבל תסלחו לי על כך. אני ויועצים מומחים אחרים יודעים לקחת את הסיטואציה הנתונה שבה הבנק מסרב לתת אישור משכנתא למישהו, להציג את הדברים בצורה אחרת, כדי שכן יהיה ניתן לקבל אישור. היעזרו בניסיון העשיר שלנו כדי להשיג את מה שאתם רוצים.

דוגמה נוספת – משכנתא לסגירת הלוואות: דוגמה נפוצה נוספת היא סיטואציה שבה אנשים מגיעים לבנק ומבקשים לקחת תוספת למשכנתא לסגירת הלוואות של 100 שקלים. לפעמים מאה אלף שקל יכול לעזור לנו להתייצב מחדש, לסגור פינות מציקות ועוד כל מיני בעיות קטנות.
בעיה נפוצה בדוגמה הזו היא שבנקאים בדרך כלל לא מעוניינים לעשות משכנתאות של סכומים כאלו קטנים. זה הרבה מאוד עבודה, בשביל מעט מאוד תגמול. מה שקורה זה שהבנקאים מתחמקים מזה.

אם אתם נעזרים ביועץ עם קשרים בבנקים, אני יכול להפעיל את הקשרים שלי כדי להגיע למצב שבו אתם כן מקבלים את המשכנתא הקטנה הזו שאתם צריכים.

יש עוד הרבה מאוד דוגמאות. הנקודה היא שאם נעזרים במקצוען, ניתן להגיע לתוצאות רצויות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך