בובי מילבסקי בראיון ראשון: "יתכן שאביא שחקני חיזוק ממקדוניה"

בראיון ראשון ובלעדי לאתר "אשדוד אונליין", מוסיף מילבסקי כי הוא רוצה שמ.ס אשדוד תחשוב מנטאלית אחרת :"שהשחקנים יהיו רעבים לניצחונות". מלבסקי יביא איתו את עוזר המאמן איתו הוא עובד מאז 2012 ויהיה לו גם עוזר מאמן ישראלי. מלבסקי: "אשדוד תמיד הייתה ידועה כקבוצה שמקדמת צעירים".

מ.ס אשדוד הפתיעה את כל הליגה. היא הייתה אחת הקבוצות הראשונות ללא מאמן שמינתה לה מאמן לעונה הבאה ועוד זר. מי שיאמן את מ.ס אשדוד הוא שחקנה בעבר, המקדוני בלגויה (בובי) מלבסקי. בן ה-47 ששיחק בשורות מ.ס. אשדוד כבלם במשך 3 עונות בשנים 2001-2004, במהלכן רשם למעלה מ-120 הופעות בכל המפעלים, כבש 3 שערים והשתתף במדי הקבוצה במשחקי האינטרטוטו. הוא זכור לכולם כשחקן יציב וחזק אחד מהזרים האהובים והטובים של הקבוצה.

בעונת 2012-13 מונה למאמן הראשי של וארדר איתה זכה בתואר האליפות וכבר בעונתו הראשונה, הצעיד אותה לעבר תואר האליפות, כשהקבוצה סיימה עם הפרש השערים הטוב ביותר, כשהיא כובשת את מספר השערים הרב באותה עונה וסופגת הכי מעט בליגה. בקיץ 2013 אף זכתה הקבוצה בתואר הסופר-קאפ.

מילבסקי נבחר למאמן השנה (2013) והדבר סלל את דרכו אל משרת המאמן של הנבחרת הצעירה (U21)  של מקדוניה. כבר בקמפיין הראשון שלו במוקדמות אליפות אירופה, רשם הישג מדהים כשהצעיד את הנבחרת לראשונה בתולדותיה אל טורניר היורו לנבחרות צעירות שהתקיים בקיץ 2017 בפולין. הישג זה הביא לבחירתו כאיש השנה במקדוניה וכמאמן השנה בשנת 2016.

עכשיו הוא מגיע למ.ס אשדוד לשתי עונות להצליח גם איתה. עם רזומה מצוין כשחקן וגם כמאמן יש למה לצפות. אתר "אשדוד אונליין", ערך עם מילבסקי ראיון ראשון ובלעדי, ממקום מגוריו במקדוניה. בשורה התחתונה אומר מילבסקי: "אני מגיע לשנות את החשיבה בקבוצה".

מילבסקי במדי אשדוד.

בובי שלום לך?

"שלום גם לכם באשדוד ובישראל"

מתכונן? יש תוכניות?

מילבסקי: "בהחלט. הדבר הראשון, שאני רוצה לשנות זה את המנטאליות של הקבוצה. להפוך את השחקנים שלנו לרעבים לניצחונות. שחקנים שכל הזמן רוצים לשפר את עצמם. אנחנו נעשה הכל שתהיה עונה טובה יותר מהאחרונה".

כשהוא אומר אנחנו הוא מתכוון לצוות שיעבוד איתו. כבר עתה ברור כי הוא יגיע עם עוזר. זה יהיה רוברט סטוינובסקי, אף הוא מקדוני, איתו הוא עובד בצוותא מאז שנת 2012. כמו שזה נראה יהיה לו עוזר ישראלי. מילבסקי: "לא ברור לי מי יהיו עדיין האחרים". באשדוד הצוות המקצועי שמלווה את הקבוצה, מאמן השוערים ומאמני הכושר, כבר נמצאים יחד מספר שנים.

בגזרת הזרים הרי שנכון לרגע זה יש כבר 4 זרים, אבל צריך לחכות לראות מה יחליט בלגובסקי. מאוריציו קורדיירו הברזילאי, בלסינג אלקה הניגרי, קרלו ברוסיץ' הקרואטי וויקטור גאנב הבולגרי, חתומים לעונה נוספת אחת לפחות. השאלה היא את מי יביא המאמן החדש והאם זה יהיה על חשבון אחד הזרים.

תביא מישהו משחקני מקדוניה?

"ייתכן. זה תלוי בצרכים של הקבוצה. אחשוב על זה כשאגיע לישראל ואכיר את הקבוצה. יש לנו מספיק זמן לבנות את הקבוצה". עצם העבודה שבובי מילבסקי היה מאמן מקדוניה הצעירה, עשוי בהחלט לגרום לכך שיביא שחקנים טובים על פי הצורך, ששיחקו בנבחרת הזו. שחקנים שאולי טרם מוכרים באירופה, אבל בהחלט שחקנים מוכשרים ברמה גבוהה מאוד.

למילבסקי חשוב להעביר מסר לאוהדי הקבוצה: "אני ממש נרגש להגיע למ.ס אשדוד. אני לא יכול לחכות להרגיש את האנרגיה הזו שוב של הקבוצה. מ.ס אשדוד ידועה כקבוצה שמקדמת צעירים וזה חשוב לכל מי שאוהב את הקבוצה כולל לי ולאוהדים. אנחנו זקוקים לאוהדים ובמיוחד החברה הצעירים. אני מקווה שזה יהיה טוב כמו התקופה שהייתי שחקן במ.ס אשדוד".

מילבסקי אמור להגיע באמצע חודש יוני והוא יגיע עם תוכנית עבודה. הוא יישב עם ראשי הקבוצה ויציג את התכנון שלו לעונה הבאה,  שיכלול כנראה גם שמות של מספר שחקנים, כפי שרמז ממקדוניה וכנראה גם ישראלים. הוא לומד עתה את הקבוצה ואת הליגה הישראלית. מה שבטוח מצפה עונה מיוחדת למ.ס אשדוד או כמו שאמר מילבסקי, "טובה מהקודמת".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך