חכם סידי – עוד קצת דבש נחנק

ירושלים בירת ישראל, האיראנים חוטפים את מה שהגיע להם מזמן, השגרירות האמריקאית הועברה לעיר הבירה, הסכם הגרעין של הפרסים מבוטל, אז פלא שניצחנו באירוויזיון?. אחרי כל זה איך לא יהיה לנו חשק לשיר?. וכן, יש לנו ארץ נהדרת
משה סידי הידוע גם כחכם סידי
חכם סידי

יש בדיחה ידועה (לפחות אצל מורים זקנים כמוני) על ילד שמגיע הביתה עם תעודה מבית הספר והכל בתעודה שלילי. מתמטיקה, אנגלית, היסטוריה, בקיצור הבנתם, הכל. האבא מסתכל על התעודה, לא מזיז איבר בפנים, שותק ואז מוריד לו בסוף סטירה מצלצלת (רק בבדיחה, כן?). הילד לא מבין מה קרה ושואל את האבא, "למה?". האב מסתכל עליו בעצבים, רותח כולו ועונה לו בכעס: "מילא כל התעודה נכשל, אבל במוזיקה יש לך 100? איך יש לך עוד חשק בכלל לשיר אחרי תעודה כזו?".

אז אנחנו בדיוק כמו הילד הזה, אבל הפוך… וואלה תעודת המחצית שלנו, כן עוד מעט כבר עברה חצי שנה, לא יכולה הייתה להיות יותר טובה. האיראנים עשו קולות של שטיח פרסי מסוריה, ניסו להרים את הראש וחטפו מאתנו באבי אבי אביהם (נגיע עד כורש המלך הפרסי. אבל הוא היה טוב אתנו, אז נעצור באבי אבי אביהם), והבהרנו להם שכאן זה לא אירופה ועלינו אין לעבוד. הם חזרו לחורים שלהם, שיקרו משהו על כך שפגעו במטרות ישראליות במאות טילים (ממתי פרסים מדברים במאות ולא באחדות… טוב מודה בדיחה לא משהו) וישבו בשקט. מה, לא למדו מהמן הרשע? גם הוא היה פרסי בן אגגי.

בנוסף נשיא ארה"ב טראמפ (איזה מזל יש לנו שהוא נבחר. איזה? וואלה בחירה משמים) הודיע קבל עם ועולם שאנחנו זכאים להודיע בכל מקום בינלאומי שבא לנו, שירושלים היא בירתנו, גם מבחינת ארה"ב. היו גם כאן כאלה שעשו רעשי רקע מיותרים, שהגיעו מאירופה בעיקר וגם מישראל, אבל הם נעלמו ברעש החגיגיות.
לא הספקנו להתרגל לטוב הזה וארה"ב של אותו נשיא (בישראל הוא ייבחר בהליכה אם בא לו. אפילו אני אצביע טראמפ) העביר כמו שהבטיח את השגרירות האמריקאית לירושלים בירת ישראל. גם המתנגדים לזה לפני מספר חודשים, ביקשו השבוע בזחילת יחידים כרטיס לטקס. אפילו היו מוכנים לעמוד ליד הדגל, אפשר גם מאחורי, גם אם יש וילון פנוי זה הולך. העיקר להיות נוכחים ברגע ההיסטורי הזה. די, כבר לא יכולנו יותר. זה טוב מידי.

טוב מידי? מסתבר שאין סוף לטוב. הסכם הגרעין הגרוע של ארה"ב עם איראן בוטל חד צדדית על ידי ארה"ב. כאילו אי אפשר יותר טוב מזה. לא מו"מ ולא נעליים, פשוט ארה"ב הודיעה באמצעות "נציג ישראל בבית הלבן", דונאלד "הציוני" טראמפ, כי אין לאיראן זכות לאיים על מדינות ביניהן ישראל, בהסכם גרעין, שיביא לפצצת אטום. מה שנקרא "קיצץ" את ההסכם… אז נכון אובמה הנשיא האמריקקי (אין פה טעות) הכי נוראי בתולדות ישראל, עוד אמר שזה לא בסדר, אבל מי מקשיב לפג התוקף הזה? לאיש הכי לא רלוונטי בעולם. לך תשחק גולף, שם החבטות שלך פוגעות רק בכדור קטן ולא בעולם כולו. לך ואל תחזור. NO YOU CAN'T.

אז אחרי זה, שלא יהיה לנו חשק לשיר (כמו בבדיחה ההיא על הילד והתעודה, זוכרים?)? ברור שכן, ברור שיהיה לנו חשק לשיר ועוד בצורה הכי טובה. הכי טובה לא רק בישראל, הכי טובה באירופה, בעולם. כן, כן, הבהרנו לכל העולם שאנחנו לא הבובה שלהם. נטע ברזילאי זוכת האירוויזיון, לא יודעת אבל היא שרה על זה שישראל אינה TOY של אף אחד. שאנחנו כאן בפנינו עצמנו. מאז ולתמיד. ומי שזה מפריע לו, שייסע לקפריסין, שם שונאים אותנו עכשיו הכי הרבה בעולם, כי ניצחנו אותם באירוויזיון.
כן, כן יקיריי, תיהנו, תתמתחו בכסא, תחככו ידיים בהנאה. יש לכם ארץ נהדרת. לא יעזרו מחאות של ארגון הטרור של ה- BDSשונאי ישראל, שמתעסקים בניסיון נואש לפגוע בכל מה שאנחנו מייצגים ולתמוך בכל מה שארגוני הטרור עושים. לא יעזרו לכמה הזויים בארצנו הקטנטונת שאומרים שהכל יפעל נגדנו, ולמרות שהכל הולך ומשתפר פה, הם מדברים שוב ושוב על כמה רע לנו וכמה שונאים אותנו כל העולם ואשתו. ספרו את זה לנטע שזכתה בגלל "הקולות" מהבית של "אשתו" של העולם. כן, הכל דבש ועוד קצת דבש נחנק.

ברצינות. אני יודע שלא הכל דבש ויש עוד מה לתקן. לא מעט. אבל יחסית למזרח התיכון מצבנו לא טוב, הוא מצוין. גם יחסית לאירופה מצבנו טוב. רגע, אם נרצה לדייק אפשר להגיד שמצבה של אירופה יחסית לישראל הוא בסדר. יש להם עוד קצת להשתפר ובעיקר לדאוג מה עושים עם ההגירה שמכלה להם כל חלקה טובה. לא נורא, נשלח להם דיסק של שירי אירוויזיון ישראליים שזכו… בטוח יהיה להם רגע אחד של נחת. כפרה עליכם, נראה אתכם בשנה הבאה בירושלים…
ורגע אם אפשר לסובב עוד קצת את הסכין בגב שונאי ישראל (מה קרה, רק להם מותר?) אז אגיד את הדבר הכי חשוב… מי שלא רצה להזכיר את ירושלים בירת ישראל בשידור באירוויזיון, יקבל את השידור מירושלים בירת ישראל…

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך