כוח האותיות והמספרים / אדית סולטן

בנומרולוגיה ישנו מספר המשלב בין שם האדם ותאריך לידתו, המצביע על דרך הטובה ביותר להתמודד עם אתגרים ומאפשר לנו לבחון מהי הדרך הטובה ביותר לגעת בבעיות שאיתם אנו מתמודדים. למספר הנ"ל השפעה מינורית כל עוד הכול בסדר והחיים האישיים מאוזנים, אך כאשר אנו עוברים טלטלה רגשית מספר הזה מקבל משמעות.
התלבטות קשה, מה ללמוד?

התמודדות עם אתגרים בנומרולוגיה
בנומרולוגיה ישנו מספר המשלב בין שם האדם ותאריך לידתו, המצביע על דרך הטובה ביותר להתמודד עם אתגרים ומאפשר לנו לבחון מהי הדרך הטובה ביותר לגעת בבעיות שאיתם אנו מתמודדים. למספר הנ"ל השפעה מינורית כל עוד הכול בסדר והחיים האישיים מאוזנים, אך כאשר אנו עוברים טלטלה רגשית מספר הזה מקבל משמעות.

להלן מספר דוגמאות למספרים שונים

מספר 1
אתם אינדיבידואלים ושואבים את הכוח שלכם מעצמכם, לרוב די ברור לכם מה צריך להיות וכיצד להתמודד עם מצבים, אך ייתכן שזה גורם לכך שאתם מתמודדים לבד עם בעיות ועלולים להרגיש בודדים במהלך תקופות מאתגרות. הדרך לאיזון היא לחלוק ולשתף יותר את החברים ובני המשפחה בקשיים שלכם, היו פתוחים לעצות של אחרים, זה יעזור לכם להרחיב את נקודת המבט שלכם על הבעיה, וכך גם תוכלו להיחשף לרעיונות חדשים שיכולים לעזור לכם. בנוסף, השתמשו ביצירתיות ואומץ כדי להתמודד עם מצבים.

מספר 2
הדרך לאיזון היא באמצעות שימוש בטאקט ודיפלומטיה. גלו אומץ בגישה שלכם לפתרון שאתם מחפשים, גם אם אתם חוששים מעימות זו לא סיבה להרים ידיים או לסגת. בדרך כלל יש לכם את הרצון למצוא פתרון שבו כולם יצאו בתחושת רווח, ובכדי להגיע למצב שכזה עליכם להיות יותר אופטימיים וקלילים. נסו להתייחס לבעיות באופן מאוזן ולא להיות רגשיים מדי, זה יעזור לכם ראות את המצב בפרופורציה שונה.

מספר 3
השתמשו בקסם האישי שלכם בהתמודדות עם מצבים. אתם עלולים להיות מאוד רגשיים כאשר אתם מתמודדים עם בעיות ובכדי לשלוט יותר בנטייה זו, אתם צריכים מידה מסוימת של אובייקטיביות. יתכן גם שאתם מחוברים באופן אישי לפתרון שאתם מחפשים, ולכן לא מצליחים לראות את האפשרויות אחרות, או שאתם מחפשים פתרונות על סמך ניסיון העבר. היו יותר קלילים ואופטימיים בגישה שלכם, בכדי שתוכלו להגיע לפתרונות שיש בהם יותר הדדיות וששני הצדדים ירגישו מסופקים.

מספר 4
נסו לראות את הדברים בפרספקטיבה ואמצו גישה קלילה יותר כלפי סוגיות רגשיות טעונות. איזון יגיע באמצעות סבלנות, סדר, שליטה בכעסים ומשמעת. אל תחששו מפשרות, לא תמיד חייב להיות צד מנצח או צודק, לפעמים פשרה יכולה להביא לכך ששני הצדדים ירגישו סיפוק מהמצב. במקום להשתמש בביקורת השתמשו בהבנה וחמלה, שימו את עצמכם בנעליו של האדם שאיתו אתם נמצאים בקונפליקט, זה יעזור לכם להבין שיש תמיד עוד זוויות מבט לבעיה שאיתה אתם מתמודדים.

מספר 5
חשוב מאוד שתתמקדו בבעיה ולא תנסו להתחמק מאחריות. אתם מסוגלים למצוא פתרונות מאוד יצירתיים לכל מצב ברגע שאתם באמת מקדישים תשומת לב ראויה. נצלו את החשיבה המהירה שלכם, כושר ההסתגלות והיכולת להתמודד עם שינויים, בנוסף חשוב שתתקשרו את הבעיה, תקשורת עם אנשים יכולה לסייע לכם להגיע לפתרון מהיר יותר.

אם ברצונכם לחוות, ללמוד ולהבין תיפתח סדנא בתאריך ה-3.8.2016, בה יינתנו כלים בעזרת הנומרולוגיה, הבנת המזל האסטרולוגי, מהות האותיות העבריות והשפעתן. תרכשו כלים מעצימים שתוכלו לממש בחייכם. חמישה מפגשים מעניינים ומהנים.

אשמח לענות לשאלות המופנות למייל editsultan10@gmail.com
אדית סולטן
נומרולוגית, קבלית ואסטרולוגית
נייד-052-8335784

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך