קרניבורים מרחבי הארץ פרגנו למסעדת "נורדאו 24"

השבוע מסעדת "נורדאו 24" אירחה את קהילת "קרניבורים אוריגינל", אוכלי הבשר המושבעים, והוכיחה לבאים מרחוק כי אשדוד על מפת הקולינריה בארץ. לאירוע הגיעו עשרות חובבי בשר, חלקם מעולם לא נחשפו לסצנת הקולינריה בעיר, והתגובות היו נלהבות מאוד
נתח עסיסי של בשר טעים

ביום שני האחרון מסעדת "נורדאו 24" פתחה את שעריה ואירחה עשרות קרניבורים שהגיעו מכל קצוות הארץ, רעבים לבשר וצמאים לאלכוהול משובח, כשבתפריט שלוש מנות בשריות לצד מנת אלכוהול מתחלפת. המלצרים, בהרכב מלא לכבוד האירוע, הגישו לשולחנות מנות בזו אחר זו. מנה ראשונה "עראיס הפתעות": פיתה קרנץ במילוי שומן אווז, בשר קלוי וצנוברים, לצד סלסה פיקנטית וטחינה ירושלמית בתוספת צייסר ערק אקסוס.

מנה שנייה "אסאדו עצם מעושן": אסאדו עצם מעושן ברוטב ברביקיו לצד מח עצם וסלט ירוק עשיר בתוספת קוקטייל מרענן לבחירה. מנה שלישית "מיקס נורדאו 24": שקדים, נתח קצבים, צלעות, לצד תפוח אדמה מדורה מתובל בצ'ימיצ'ורי כוסברה בתוספת כוס יין.

"כי אין כמו סטייק עסיסי וכוס אלכוהול משובחת בצד", הוא המוטו המרכזי של קהילת "קרניבורים אוריגינל", המונה קרוב ל-200 אלף חברים בפייסבוק אשר נוסדה על ידי דניאל בלילתי, הקרניבור המוביל, שאף הוא הגיע מאזור ירושלים והתמקם על הבר של המסעדה. דניאל, שהגיע מלפני המועד והתרשם לטובה מהמקום, אחראי על לא מעט שיתופי פעולה בין ברים ומסעדות שונים בארץ לבין הקהילה שלו. בין שיתופי הפעולה: "רודיאו בר" של אייל גולן ברחובות, "רק בשר" ועוד הרבה אחרים.

"שיתוף הפעולה ביני לבין 'נורדאו 24' הוא מקצה לקצה, החל מבניית התפריט ועד התאמת האווירה לאירוע הספציפי", ציין דניאל, וכשנשאל האם הוא מרוצה מן התוצאה הוא ענה: "נהניתי מכול ביס, הסתכלי סביבך, האנשים מסביב אוכלים בתאווה, זוהי ההוכחה להצלחת הערב והצלחת שיתוף הפעולה".

לאירוע הגיעו עשרות חובבי בשר, חלקם מעולם לא נחשפו לסצנת הקולינריה בעיר, והתגובות לא איחרו לבוא. "לפני כמה רגעים ניגש אלי אחד הסועדים, פרגן על האוכל ואמר לי שאין לו מושג איך הוא הולך לאכול את המנה השלישית", אמרה קורל ברבי, בעלת המקום בסיפוק רב. "באמת הקפדנו שהמנות תהיינה עשירות ומשביעות עם בשר לא פחות ממשובח. התפריט המעולה יחד עם הביצוע של השף מוטי סויסה, לא היה לי ספק שאלה יהיו התגובות", היא הוסיפה. השף מוטי סויסה ורון ברבי, השותפים של המסעדה ביחד עם קורל, עמלו ללא הפסקה עם צוות העובדים הגדול במטבח.

 

המלצרים, הפעם בהרכב מלא, הסתובבו בין השולחנות ופינקו בצ'ייסרים את הסועדים שהצליחו לתקשר ולהקים רעשי שיח למרות כמויות האוכל שהכניסו לפה. "התענגתי על כל מנה ומנה שהוגשה, רואים את ההשקעה ואת החשיבה על כל פרט ופרט", אמר דניאל עמר, שסעד יחד עם חבריו בשולחן מלכים. "בהחלט היה לי שווה את הנסיעה" הוסיף לאחר ששיתף כי הגיע ממושב ישרש שמדרום לרמלה. "לא חוסכים לא בכסף ולא בדלק כשמדובר באירוע עם מנות בשר מכובדות כמו שהוגשו כאן הערב", אמר רועי מגן, שהגיע מבאר שבע. "קיבלתי את התמורה על הסכום שהוצאתי ואפילו יותר", סיכם את דבריו רועי ורמז כי הוא מעוניין להמשיך ולאכול…
הערב הסתמן כמוצלח ודניאל, מנהל קבוצת הקרניבורים, הבטיח, מיד לאחר שהעלה תמונה של המנה שעמדה לפניו לעמוד הפייסבוק של הקהילה, כי זהו לא שיתוף הפעולה האחרון בין הקהילה לבין מסעדת "נורדאו 24".

וגם מצאו זמן לפנק לוחמי מג"ב…

והיה גם אירוע מרגש אחר באותו ערב עמוס, בו המסעדה הייתה מלאה מפה לפה. 6 לוחמי מג"ב, שחזרו מפעילות מבצעית לא פשוטה, הגיעו לאשדוד לבקר את שוהם קטן, חייל אשדודי שנפצע בתאונה והחליטו לצאת איתו לארוחת ערב. הלוחמים הגיעו בדיוק בערב סגור של קרינבורים, שתוכנן כאמור מראש, עם מנות מיוחדות ומפנקות במיוחד ב"נורדאו 24". צוות המסעדה, בראשות הבעלים והמנהלת קורל ברבי, קיבלו החלטה לערוך שולחן מיוחד ללוחמים, למרות העומס במסעדה, ודאגו לפנק אותם במבחר מנות בשרים. כשהלוחמים ביקשו את החשבון בסיום הערב, נאמר להם שאין צורך לשלם, הארוחה כולה על חשבון הבית, בשווי של 1,200 שקל. הלוחמים ההמומים הודו לקורל ברבי וכן לשותפים הנוספים מוטי סויסה ורון ברבי, והבטיחו לחזור למסעדה בשנית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך