כבר לא צריך לצאת מהעיר בשביל טוסט נקניק אמיתי, איכותי וטעים

מבקר האוכל של אשדוד אונליין יצא לטעום את הטוסט נקניק שמשגע את אשדוד: הרבה שאלו מה זה מנדוס ומה יש שם? אז יצאנו לבדוק את המקום החדש שנפתח באשדוד. תשכחו כל מה שאתם יודעים על טוסט נקניק כי במנדוס הפכו את הטוסט נקניק לאומנות
כבר לא צריך לצאת מהעיר בשביל טוסט נקניק אמיתי, איכותי וטעים
ברור שזה מנדוס

הרבה שאלו אותי מה זה מנדוס  ומה יש שם? אז יצאנו לבדוק את המקום החדש שנפתח באשדוד…

הנענו את האוטו ונסענו לרוגוזין 9, נכנסנו פנימה וגילינו מקום שהפתיע אותנו ויפתיע גם אתכם. תשכחו כל מה שאתם יודעים על טוסט נקניק כי במנדוס הפכו את הטוסט נקניק לאומנות! במנדוס לא מכינים טוסטים, במנדוס ממנדסים אותם.

הכי איכותי שיש

איך שנכנסנו גולן קידם אותנו בברכת שלום ושאל "מה למנדס לכם, שנתחיל ברטבים?"
התחלנו לספור את סוגי הנקניק – לא שניים, לא שלושה ולא ארבעה, ספרנו עשרה! רוסטביף, קורנביף, מעדן אווז, חזה בקר, חזה בקר מפולפל, הודו גחלים, הודו דבש, חזה בקר מעושן, כתף בקר ואיטלקי..

9 רטבים שונים ומקפיצים חיכו לנו בוויטרינה ליד הנקניקים, לא ידענו מה לבחור.. גולן כיוון אותנו לטעם הנכון,
"שום, צ'ילי ופסטו כמובן, חייבים להתחיל בזה", אני הגעתי רעב וגולן המליץ לי על מיקס רוסטביף וחזה בקר מפולפל ומלמעלה חריף ישראלי. נטע שהגיעה איתי רצתה משהו קליל עם אחוזי שומן נמוכים, גולן במומחיות המליץ לה על הודו גחלים, נגיעות של עגבניה ובצל בלחמנייה מקמח מלא עם פס ברביקיו ואיולי צ'ילי.

אני מרים את הראש מהוויטרינה, ופתאום העיניים שלי פוגשות שלושה סוגים של צ'יפס הכי איכותי שיש- צ'יפס בטטה, צ'יפס אמריקאי וצ'יפס מסולסל, הרמתי אצבע יפה כמו בבית ספר וכמובן שהזמנתי מיקס של כל סוגי הצ'יפס.

מה שהלקוחות חושבים על מנדוס…לא נגענו

בזמן שחיכינו לטוסטים, גולן פינק אותנו בנקניקיית מנדוס מפוצצת ברטבים וזה ממש פתח לנו את התיאבון. הטוסטים הגיעו במהירות ותוך כדי הביס הראשון, הוגש לנו גם הצ'יפס. כן כמו שציפינו, פשוט מושלם כמו הטוסט! פריך זהוב והבטטה מדהימה. לזה תוסיפו תיבול שמוסיף טעם שהופך את הצ'יפס  לחוויה אחרת. המתכון איך לא, סודי או כמו שאומרים "ממונדס".

בין ביס לביס נהנינו גם מחמוצים ממש טובים, ואנחנו חייבים לציין שכל החוויה הזאת ממש זורמת עם בירה ישראלית מוכרת ולא מסוננת..וחשבתם שסיימנו? לא! יש גם קינוח..מוס שוקולד ומלבי!  מלבי שלא היה מבייש דוכן מלבי ותיק בתל אביב הוגש לפנינו, לסיום של כל הטוב הזה.

כתובת האתר: http://www.mandus-il.com

ועכשיו מתייגים את מנדוס ומקבלים שתיה מתנה.

שאלנו את גולן, מה הסוד מאחורי הטוסט שלכם, מה עושה אותו כל כך טעים?
"חיפשנו חברה שתיתן את הערך המוסף לנקניק, שיהיה איכותי מנתחים שלמים, וכמובן שיהיה בכשרות מהדרין שתתאים לקהל רחב באשדוד, לשמחתי מצאנו. בנוסף היה חשוב לנו להתאים לחמניה קריספית ורטבים איכותיים מחומרי גלם הכי טובים שיש, כל אלו יחד משלימים את הארוחה המושלמת בכל הטעמים שמתאימים לטוסט נקניק. וזה בעצם הסוד לטעם המיוחד של המנדוס"

בשורה התחתונה, כבר לא צריך לצאת מהעיר בשביל טוסט נקניק אמיתי, איכותי וטעים!

מלבי שלא היה מבייש דוכן מלבי ותיק בתל אביב

רוגוזין 9. א-ה 13:00-00:00 מוצ"ש 22:00-00:00  | משלוחים 0525383833

עסקיות עד שעה 17.00

לרגל הפתיחה מקבלים שתיה מתנה על כל תיוג של המקום באינסטגרם ובפייסבוק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך