הספרית האשדודית שהולכת לייצג את ישראל בתחרות עולמית בספרד

מאווה מור יוסף (24) רק פתחה לפני שמונה חדשים את העסק שלה, מספרה הנושאת את שמה, וכבר קוטפת תארים. בחודש הבא היא תייצג את ישראל בתחרות עולמית שתיערך בספרד, מאווה סיפרה: "אני מודעת ליכולות שלי ומקווה להביא את הכבוד לישראל ולזכות במקום הראשון"
הספרית האשדודית שהולכת לייצג את ישראל בתחרות עולמית בספרד

מאווה מור יוסף זכתה לאחרונה בתחרות שערכה חברת "אלפא פארף מילאנו" העולמית בת"א. התחרות כללה 40 ספרים ומעצבי שיער מהשורה הראשונה, בניהם גם סיון מדמוני, השגרירה של חברת שוורצקוף העולמית, שנדרשו להציע ולהציג גוון צבע לשיער ייחודי להם ושלא מצוי בקטלוג הצבעים של החברה. מאווה, כימאית לצבעי שיער בחסד, יצרה גוון צבע רוז גולד שהשאיר את השופטים פעורי פה והביא לזכייתה במקום הראשון. כעת, היא צפויה לטוס בחודש הבא לספרד ולייצג את ישראל בתחרות העולמית שתכלול נציגים מ-30 מדינות, ביניהן ארה"ב ואוסטרליה. הזוכה יזכה בסכום כספי מכובד, בפרסום ויח"צ ברחבי העולם וכמובן בשיווק צבע השיער שהציג וייצר. "אני מודעת לכך שזה לא יהיה פשוט, יגיעו לתחרות אנשי מקצוע מהמובילים עם ניסיון רב, דבר שמאוד חשוב בתחום, אך אני מודעת ליכולות שלי ואני בטוחה בעצמי. אני מקווה להביא את הכבוד לישראל ולזכות במקום הראשון", אמרה בהתרגשות.

מאווה, בת 24, נשואה ואמא לילדה בת שנה וחצי, עלתה לארץ לפני 7 שנים מצרפת, וכבר הספיקה לבסס את שמה בעולם עיצוב השיער בארץ. עד לפני כשנה עבדה אצל ארז אברהם, מעצב שיער נודע ברמת גן, אך לאחר לידת בתה הבינה כי המרחק כבר לא מסתדר עם האמהות החדשה ולכן החליטה לעזוב. "ההחלטה הייתה לא קלה אך הבנתי כי הנסיעות יהיו לי קשות מידי ויגזלו ממני הרבה זמן. אך בד בבד ידעתי שאוכל להביא את היכולות שלי לכדי ביטוי גם כאן, באשדוד", היא אומרת. ואכן, מאווה עבדה מספר חודשים במספרה של חיים אוזן בעיר ומהר מאוד רכשה קליינטים רבים עד לכדי שהכיסא ששכרה כבר לא הספיק, מה שהביא אותה לפתוח עסק עצמאי.

מאווה מאוכזבת מהמציאות העכשווית: "אנשים לא נותנים אמון במעצבי השיער המקומיים ונוסעים עד למרכז, שם משקיעים מאות ואף אלפי שקלים על עיצוב השיער. עבדתי 4 שנים אצל מעצב שיער נודע ומאחורי ניסיון עשיר, אני מייעצת וכימיה היא תחום ההתמחות שלי, כבר לא צריך לנסוע לת"א כדי לקבל איכות". מאווה מספרת כי היא מקבלת למספרה שלה עשרות לקוחת מידי חודש שחוו "תאונות" צביעה אחרי שנתנו אמון במספרות עלית ברחבי הארץ. "אני המוסכניקית של השיער", היא אומרת וצוחקת, "אני מקבלת מידי יום למספרה שלי לקוחות שביקשו דבר אחד וקיבלו תוצאה אחרת לחלוטין שהשאירה אותם מאוכזבים. זה עושה לי טוב להשיב את החיוך ללקוחות שלי וככה בונים אמון טוב". מאווה צפויה לטוס לספרד ב-15 לחודש יוני כשהתחרות תיערך ב-17 לאותו חודש. שיהיה בהצלחה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך