יו"ר אשדוד אסולין: "גלבוע/גליל יותר מסוכנת מהפועל ירושלים"

בקבוצה רוצים לחזור לרצף הניצחונות, אבל חוששים מהמשחק מול גלבוע/גליל בראשון (18.50, הקריה). אסולין: "במשחק שסק ולונג קלעו יחד 12 נקודות אי אפשר היה לנצח".
יו"ר אשדוד אסולין: "גלבוע/גליל יותר מסוכנת מהפועל ירושלים"
ווריק נאבק עם האואל (צילום: לירון מולדובן)
"ההפסד לירושלים היה לא צפוי מבחינתי". "גליל יותר מסוכנת מירושלים. "במשחק שסק ולונג קלעו יחד 12 נקודות אי אפשר היה לנצח". את הדברים אומר יו"ר מכבי אשדוד/באר טוביה, לקראת המשחק ביום ראשון (18.50, "הקרייה". שופטים: ספי שמש, פיני רימון, יוחאי שולמן).
באשדוד הייתה אכזבה מההפסד מול הפועל ירושלים במלחה במשחק הקודם, שקטע רצף 9 ניצחונות. על פי הדברים של היו"ר אסולין, מקווים בקבוצה גם לחזור לרצף הניצחונות וגם להישאר בצמרת לאחר המשחק הלא פשוט מבחינת אשדוד, מול גלבוע/גליל.

אסולין: "ההפסד בירושלים הוא מבחינתי הפסד לא צפוי. כי את ירושלים ניצחנו פעמיים. אנחנו מכירים אותה כקבוצה שסף העמידות שלה הוא נמוך ולכן חשבתי כי נגד ירושלים יהיה יותר קל, אבל הם קלעו שלשות מטורפות. אחוזי הקליעה משלוש שלהם היו לא מהעולם הזה. מצד שני לא הלך לנו. במשחק מול ירושלים שסק ולונג קולעים יחד 12 נקודות אי אפשר לנצח. גליל יותר מסוכנת מירושלים. לראייה הם חזרו מפיגור 29 מול נס ציונה וניצחו את המשחק. זו לא הפעם הראשונה שהם עושים את זה. הם קבוצה עיקשת ומסוכנת. חייבים להיות חדים עד השנייה האחרונה איתם. זה חשוב לנו גם למיקום בטבלה, גם לחזור לרצף הניצחונות וגם להישאר עד גמר הפלייאוף בצמרת הטבלה. אני מאמין שבראד גרינברג הפיק את הלקחים של המשחק מול ירושלים. נקווה שנעבור את המשוכה הזו של גליל בשלום"

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך