מקיף ט׳ זכה בפרס החינוך הארצי לחינוך גופני

הדס דמתי, מנהלת מקיף ט׳ התבשרה על הזכייה הגדולה בפרס היוקרתי.

מקיף ט׳ לא מפסיק לקצור הצלחות בתחום החינוך הגופני, רק לפני יומיים זכה המקיף באליפות הארצית בקט רגל בליגת התיכונים, והיום התבשרה הדס דמתי, מנהלת מקיף ט׳ על הזכייה הגדולה בפרס היוקרתי, פרס החינוך הארצי בחינוך גופני.

מקיף ט׳ קוטף היום את התמורה לעמלו ואת ההשקעה שהשקיע במשך שנים באמצעים ופיתוח תכנית, תוך אמונה שלמה בחזון ״ספורט לאלפים ולא רק לאלופים״ הממומש הלכה למעשה עם מגוון נבחרות הקוטפות כל תואר אפשרי לצד מענה עשיר ומגוון לשאר התלמידים שספורט זו לא החוזקה שלו.

מקיף ט׳ הפועל בשת״פ מלא עם רשות הספורט העירונית, יורם אסרף, מנכ״ל הרשות רואה במקיף ט׳ דגל לפעילות החינוך הגופני ומעורב בחלק לא מבוטל מהמיזמים. לאחרונה הפכה רשות הספורט למעורבת יותר ויותר לוקחת חלק בהפעלה של מיזמים ייחודיים כגון קורס ייחודי לכתבי ספורט המועבר כולו ע״י דובר רשות הספורט.

אבל לבמה האמתית ראויים המורים עצמם, 6 מורות ומורים שמשקיעים את כל ליבם ומרצם לטובת קידום הספורט, את האמצעים מקצה ההנהלה ואת הלב מביאים המורים והמורות, גם כאן מוכיח השת״פ עם רשות הספורט שלהצלחות דרושה השקעה, לפעמים כלכלית ולפעמים בתמיכה אחרת.

כך או כך ראוי צוות המורים לפרס שמגיע ללא כל צל של ספק למקיף ט׳. המצויינות שבולטת בקשת כל כך רחבה של תמיכה בנבחרות ובספורטאים הבודדים ראוייה לכל ציון ושבח, מדובר במערכת הפועלת לטובת התלמיד הן ברמה ההישגית והן ברמת הספורט העממית והעידוד לפעילות גופנית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך