מגמה מטרידה: מאות אשדודיות מחפשות "שוגר דדי" שיממן אותן

מגמה מטרידה: 327 אשדודיות, רובן עם פנים חשופות (!), מחפשות "שוגר דדי" שיהפוך את החיים שלהן לקלים ומהנים יותר: "אני כבר לא מסוגלת לעבוד עבור 6,000 שקל, התרגלתי לקבל תמיכה ומתנות בהיקף של עשרות אלפי שקלים בחודש" סיפרה צעירה מוכרת באשדוד לאתר "אשדוד אונליין"
מגמה מטרידה: מאות אשדודיות מחפשות "שוגר דדי" שיממן אותן

מגמה מטרידה: 327 אשדודיות, רובן עם פנים חשופות (!), מחפשות "שוגר דדי" שיהפוך את החיים שלהן לקלים ומהנים יותר. למעשה, אשדוד היא העיר המובילה בארץ במספר הנשים שמחפשות אהבה וכסף דרך הרשתות החברתיות, ועל פי הערכות מדובר במאות נשים שמוכנות לעשות הכל כדי למצוא את הגבר האהוב שיעניק להן כסף, מתנות וטיסות לחו"ל .  במסגרת התחקיר שערכנו, קיימנו שיחות מעניינות עם כמה וכמה נשים, אחת מהן היא אורית (שם בדוי), שאומרת מבלי להסס: "בעבר עבדתי בחנות בגדים בקניון סימול והרווחתי 6,000 שקל בחודש, בקושי נשאר לי כסף להנאות החיים. עד לא מזמן היה לי שוגר דדי שנתן לי כסף, מתנות וטיסות לחו"ל בהיקף של 20 אלף שקל בחודש. אני אומרת שאין גבר קמצן, יש אישה שלא יודעת לקחת. צריך לעשות את זה באלגנטיות, בקלאסה…"

האהבה מתה, יחי הכסף הקללמי שיש עוד ספק שהאמירה הזו הופכת למוחשית יותר ויותר, מוזמן להיכנס לאתר "שוגר דדי", בו יש קרוב ל-50 אלף חברים פעילים. האתר הוותיק, שפועל מזה 12 שנים, מתגאה כי גרם ל-30 אלף מפגשים מוצלחים בין גברים מבוססים לנשים שמוכנות לעשות הכל כדי לקבל את עסקת החבילה של "החיים הטובים". אז נכון, יש גם הרבה סיפורי פוגי, שקרים ובדיות של גברים שמציגים את עצמם כקבלנים ויזמי נדל"ן, ובפועל עם עובדים באחזקה בקניוןאבל יש אלפי מקרים שנשים מצאו באמת את השוגר דדי שלהם וחייהם השתנו מקצה לקצה. הן כבר לא צריכות לעבוד, ונהנות מדירה שכורה באזור יוקרתי, כסף מזומן, מתנות יקרות ערך וטיסות לחו"ל.

פרופיל של אשדודית מוכרת באתר "שוגר דדי"

אשדוד היא אחת הערים המובילות במדינה במספר הנשים שמוכנות לעשות כמעט הכל כדי ללכוד את איש העסקים העשיר שיעניק להן את כל מה שהן חולמות. באתר "שוגר דדי" מצאנו 327 אשדודיות, חלקן הגדול פתחו כרטיס עם פנים חשופות (!), עם תמונות שעוברות אימות על ידי צוות האתר. הבחורה הכי צעירה היא בת 18, שבדיוק סיימה ללמוד במקיף מוכר בעיר, והכי מבוגרת היא בת 59, חד הורית לשלושה ילדים שנראית מצוין לגילה. 60% מהנרשמות מאשדוד הן חד הוריות, כאלה שמתמודדות עם מציאות חיים מורכבת של גידול ילדים ועבודה שלא מאפשרת לסיים את החודש כמו שצריך.

בכרטיס של הנשים ב"שוגר דדי" יש הכלתמונה, פרטים אישיים ורשימת דרישות ברורה. לדוגמא רוב הנשים רושמות את התעריף שהן צריכות לחודש.  זה מתחיל ב-3,000 שקל בחודש ומגיע עד 10 אלף שקל בחודש. הנשים רושמות את רמת הזמינות שלהן (רובן פנויות בעיקר בשעות הערב), מציגות תחביבים (ברוב המקרים זה טיסות לחו"ל ושופינג…) ומה המוטו שלהן בחיים.

הרישום של נשים לאתר הוא כמובן בחינם, כי הן הכוכבות הראשיות בתאטרון האבסורד הזה. גבר אומנם יכול להירשם בחינם, אבל כדי לשלוח הודעות לנשים ולקבל את מספר הטלפון שלהן, הוא חייב לעשות מנוי בעלות של 200 שקל בחודש

פנינו לכמה וכמה נשים אשדודיות שמככבות כאמור ב"שוגר דדי". אחת הבולטות בהן היא אורית (שם בדוי), צעירה בת 31, חד הורית לילדה בת ארבע. אורית כבר ניהלה קשר ארוך עם שוגר דדי מראשון לציון, שנתן לה הרבה אוויר, חמצן כלכלי. לאחר שנה וחצי זה נגמר, והיא מחפשת את האביר על ה-BMW הלבנהלחזור לעבוד אין לה כוונה בשלב הזה. אורית: "התחתנתי בגיל 22, הייתי כבר בהריון ומהר מאוד הבנתי שזה לא זה מכל הבחינות, בעיקר מהבחינה הכלכלית. לאחר שהתגרשנו היה לי קשה מאוד. בעבר עבדתי בחנות בגדים בקניון והרווחתי 6,000 שקל בחודש. בקושי נשאר לי כסף להנאות החיים. במשך שנה וחצי היה לי שוגר דדי שנתן לי כסף, מתנות וטיסות לחו"ל בהיקף של 20 אלף שקל בחודש. זה נגמר ועכשיו אני מקווה למצוא גבר מפנק חדש. אני אומרת שאין גבר קמצן, יש אישה שלא יודעת לקחת. צריך לעשות את זה באלגנטיות, בקלאסה…".

מאיה, צעירה אחרת מאשדוד, אומרת: "לפעמים זה מגעיל, אבל צריך לדעת לנתק רגשות ולתת להיגיון לשלוט. יש כאן אינטרס ברור של שני הצדדים וצריך להיות מאוד ברור מהתחלה, כדי לא להשאיר מקום לספקות. כבר נתקלתי בעשרות גברים מתחזים שמציגים את עצמם בעלי הון, אבל בפועל הם חסרי כל ומחפשים לעבוד על נשים. חייבים להיות מאוד זהירים וערניים כי רוב הגברים באתרים האלה הם בלוף אחד גדול".

 

צילום: נתי שוחט / פלאש 90

 

הצלחנו להגיע גם לסמי (שם בדוי), שתמך בעבר בכמה וכמה נשים, ומכיר היטב את העולם הזה. סמי נותן מהניסיון שלו כמה טיפים לציבור הנשים: "הגברים מחפשים ברובם מישהי עם אנרגיות טובות, שתעשה מצב רוח. צריך בחורה עם אופי חזק וביטחון עצמי, שלא תרגיש נחותה, שיהיה לה נוח ותאמין שהיא עושה את הדבר הנכון. החיצוניות היא קריטית בעסקת החבילה הזאת. ושלא יהיה ספק, זו אכן עסקה. שוגר דדי לא יתפשר על פחות מפצצה, ולכן את חייבת להראות במיטבך. נכון, המטרה היא להגדיל הכנסות ולא להיכנס להוצאות, אבל את חייבת להתחיל ממשהו. השוגר דדי לא מחפש הומלסית להשקיע בה, הוא יימשך לבחורה שתיראה לו שווה את ההשקעה, כלומר מורגלת בהנאות החיים. אז שדרגי מלתחתך, ואם אפשר השקיעי גם באיזה תכשיט או שניים, את חייבת להיראות זוהרת".

סמי מוסיף עוד: "נשים צריכות להבין שהן צריכות להסתובב במקומות הנכונים כדי לתפוס את הגבר המתאים. בילוי בבר או מועדון ברוב המקרים יוביל לאכזבה. מי שתירשם למועדון היאכטות הקרוב לביתה או לקורס טיס אזרחי, שם תתקלי בגברים עם הרבה כסף מיותר. הרחיבי את תחומי העניין שלך ואת ידיעותייך בנושאים כמו סיגרים, מכוניות ושוק ההון".

סמי אומר לסיום בחצי קריצה: "את יודעת שהשגת את המטרה אם הוא ביקש את מספר חשבון הבנק שלך, על מנת להביע תודתו על ידי הפקדה חודשית קבועה. מזל טוב! עברת דרך ארוכה. כעת אל נא תפלי בלשונך. גם אם המטרה היחידה שלך בחיים היא לגרום לו לקנות לך מכונית חדשה, לעולם, אבל לעולם, אל תודי בזה. אין לו בעיה לפזר עלייך כספים, אבל הוא לא רוצה להרגיש שזו הסיבה היחידה לכך שאת איתו. תני לו להרגיש נחשק ונחוץ, ואז התכשיט היוקרתי יצוץ…".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך