חוג בית ראשון ל"אשדוד בתנופה" בביתו של אושרי ניזרי

אושרי ניזרי, הבעלים של "פיצה איטליאנו" והאיש שעומד מאחורי המאבק של העסקים הקטנים נגד הבנקים וחברות האשראי, אירח בביתו 70 צעירים, שהגיעו לשמוע את ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי וממלא מקומו עו"ד גבי כנפו
חוג בית ראשון ל"אשדוד בתנופה" בביתו של אושרי ניזרי

חצי שנה לפני הבחירות לראשות העיר, והמערכת הפוליטית כבר נכנסת להילוך גבוה. ראש העיר ד"ר יחיאל התארח אתמול (ראשון) בחוג הבית הראשון של סיעתו "אשדוד בתנופה", בביתו של איש העסקים המקומי אושרי ניזרי. ד"ר לסרי, יחד עם ממלא מקומו עו"ד גבי כנפו, הציגו בפני למעלה מ-70 צעירים את העשייה של הנהגת העיר בחמש השנים האחרונות, ובעיקר הציגו את החזון והמטרות לחמש השנים הבאות.

ד"ר לסרי אמר בין השאר: "אני רוצה שייבחנו אותנו רק על פי העשייה שלנו, ואני חושב שיש לנו במה להתגאות עם מהפך אדיר שהעיר עוברת בכל תחום, החל מפתיחת בית החולים הציבורי, דרך פרויקט התחבורה הירוקה, ההצלחה במערכת החינוך, חיי התרבות ועוד ועוד. יש לנו תוכניות ברורות לחמש השנים הבאות, ונמשיך לבסס את אשדוד כעיר המתקדמת והמתפתחת במדינה".

עו"ד גבי כנפו מנה אף הוא את שורת ההישגים שרשמה אשדוד בשנים האחרונות, והתייחס לעובדה שגורמים בעלי אינטרס פוגעים בתדמיתה של אשדוד ממניעים פוליטיים: "לא ניתן לבעלי אינטרס לפגוע בעיר המדהימה שלנו. הם מוכנים לעשות הכל, כדי לקושש קולות, גם על חשבון פגיעה בתדמיתה של העיר. הציבור מבין ויודע מי עושה בפועל ומי עסוק בדיבורים וברכילויות".

אושרי ניזרי, הבעלים של "פיצה איטליאנו" והאיש שמוביל את המאבק של העסקים הקטנים באשדוד מל הבנקים וחברות האשראי, אמר בהתרגשות בחוג הבית הגדול: "יכולתי להמשיך בעשייה שלי כאיש עסקים מצליח, לעשות לביתי ולהתפתח בכיוונים נוספים, אבל מי שמכיר אותי יודע שאני לא יכול לשבת בשקט מול עוולות ופגיעה מתמשכת של גוף ענק וכוחני שדורס את אנשי העסקים הקטנים וגם את האזרח הפשוט וחסר הכוחות. פוליטיקה תמיד הייתה רחוקה ממני, זה לא המגרש שאני הכי מרגיש בנוח, אבל יש רגעים בחיים שצריך לצאת מאזור הנוחות כדי לשנות דברים, כדי להוביל מהלכים שמטביעים חותם, וכך לשמחתי עשיתי ביחד עם חברי לקבוצה בעסקים קטנים שהובלנו שינוי שמדברים עליו בכל הארץ, שינוי שאפילו שר הכלכלה אלי כהן, תומך ומצדד בנו".

ניזרי אמר עוד: "אני שומע את הקולות סביב התמיכה שלי בראש העיר יחיאל לסרי ובגבי כנפו, ואני אוהב לשמוע ביקורת והערות לגיטימיות. אבל לצערי רוב הקולות שאני שומע הם של בעלי עניין, אינטרסנטים למיניהם. אני הולך עם הנהגת עיר שעשתה דברים ולא דיברה, עם אנשים שחתומים על הישגים אדירים ולא הבטחות סרק, עם מנהיגים שילכו איתנו יד ביד כדי לסייע לעסקים הקטנים באשדוד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך