בעונה הבאה האחיות ששון חוזרות לשתף פעולה בארה"ב

העונה התאומות עברו לשחק בליגת המכללות בארה"ב ונפרדו לראשונה מאז החלו לשחק כדורסל נשים, בגיל 21. מיכל עברה לסקויה ג'איינטס ושירה לאינדיאנה, הבכירה יותר. באינדיאנה ראו את מיכל ורוצים אותה אצלהן. היא כנראה תעבור לשם.
בעונה הבאה האחיות ששון חוזרות לשתף פעולה בארה"ב
שוב יחד. האחיות שירה ומיכל ששון

כל הקריירה שלהן האחיות התאומות ששון, שירה ומיכל , שיחקו יחד כדורסל. בעונה הנוכחית, בגיל 21, הן נפרדו. כמו שזה נראה הן בדרך לאיחוד משותף ועוד בארה"ב, בליגת המכללות.

מיכל ושירה ששון אקסיות מכבי בן אשדוד, שיחקו השנה בארה"ב בליגת המכללות ולמדו שם. מיכל בקבוצת סקויה ג׳איינטס ושירה בקבוצה אינדיאנה, שנחשבת לבכירה יותר.

האחיות ששון והקמע של אינדיאנה. מהעונה הבאה יחד

בקבוצתה של שירה, אינדיאנה, ראו את מיכל מוליכה בשנה הראשונה שלה את סקויה לרבע גמר הטופ 8 הארצי והציעו לה להצטרף לאחותה בעונה הבאה. כמו שזה נראה היא בדרך לשם והן שוב יאחדו כוחות, הפעם בארה"ב. אין ספק ששתי האחיות התאומות שישתפו פעולה יחד בארה"ב בליגת המכללות בכדורסל נשים יגרמו להתעניינות רבה.

אבל יש עוד. השתיים הן גם סטודנטיות מצטיינות וסיימו את השנה הראשונה בלימודים שלהן מתוך שלוש, בהצטיינות. שירה תתחיל שנה שניה בהנדסה ביולוגית וכימית ונבחרה לסטודנטית השנה בתחומה באינדיאנה ומיכל תהיה אף היא בשנה השניה, בפסיכולוגיה וגם היא במקום הראשון בתחומה במכללה שלה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך