בר ה-SABO מאשדוד ייצג את ישראל בתחרות המיקסלוגיה העולמית

42 ברי קוקטיילים, רובם המוחלט מת"א, התחרו על הזכות לייצג את ישראל בתחרות הברים הגדולה בעולם THE UNIVERSAL MIX , אבל בר ה SABO האשדודי עקף את כולם ונבחר ע"י השופטים להיות הנציג הישראלי
בר ה-SABO מאשדוד ייצג את ישראל בתחרות המיקסלוגיה העולמית

ה-SABO הוא בר חדש בן שלושה חודשים בלבד שהוקם בשדרת מרטין בובר / הטיילת. קשה לפספס עם הכניסה למקום את העובדה שמדובר בבר קוקטיילים מקצועי עם תפריט של מעל ל-50 קוקטיילים שונים ומגוונים הכוללים קלאסיקות מוכרות לצד קוקטיילים המשלבים פירות אקזוטיים, תבלינים לא שגרתיים וכל זה בכוסות יוצאות דופן של חדי-קרן, שמלות ערב ועקבים (לגברים יש רימונים וכלי נשק אחרים….).

מעבר להיותו בר קוקטיילים המקום גם חרט על דגלו להביא תרבות פנאי שונה לעיר. כך לדוגמה הופיע בשבוע שעבר גבע אלון במקום ומדי שלישי וחמישי ישנה הופעה חיה, ומדי ראשון מארח המקום מופע סטנדאפ והכל בחינם. גם בגיזרת האוכל לא תמצאו כאן מנות סטנדרטיות כשעל המטבח אמון השף קוסטוב שלצד המנות השגרתיות ישנן "יציאות" דוגמת ערב יווני או איטלקי.

התחרות עצמה שתערך ביוני הקרוב כוללת נציגים מ 95 מדינות, כשמכל מדינה מגיעים עד שני נציגים (תלוי בגודל המדינה) הנדרשים להציג 10 קוקטיילים שונים ומיוחדים בפרק זמן של רבע שעה. בהחלטת הבחירה ב-SABO נימקו השופטים כי: "…. מדובר על שילוב טעמים יוצא דופן לקוקטיילים עם הפתעות לא שגרתיות במיוחד בכל הנוגע לתבלינים והכוסות המיוחדות כשהדגש על קוקטיילים יעודיים לגברים מרענן וחדשני".

בהחלט כבוד אשדודי.

https://www.facebook.com/SABOcocktailbar/

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך