אטמוספירה- מסעדה ובית לאירועים באווירה אחרת

קחו את הגג של ה"סוואט סטאר" עם השמים הכחולים והבריכה, שלבו עם מתחם קולינרי איכותי מבית היוצר של בעלי "וינו דל מאר" ומזגו כוס יין משובח. מה קיבלתם? מקום באווירה אחרת לגמרי ממה שהכרתם - "אטמוספירה", מסעדת בשרים ובוטיק לאירועים.
אטמוספירה- מסעדה ובית לאירועים באווירה אחרת

עם העובדה שבעיר יש מסעדות איכותיות שמושכות אליהן לקוחות מרחבי הארץ אי אפשר להתווכח. כך גם עם העובדה שיש כאן אנשים מוכשרים בתחום הקולינריה, חיי הלילה והאירועים. כאשר משלבים את הנתונים האלה עם הרצון שלנו לחידושים בתחום, מקבלים את הקונספט שנקרא "רוף טופ", כלומר גבוה, על הגג. זו המילה האחרונה בענף, והחל מהשבוע הבא גם אנחנו נוכל ליהנות מבילוי איכותי, גבוה מעל כולם, כשהשמיים ניבטים אלינו ומכניסים אותנו לאווירה אחרת לגמרי, לאטמוספירה חדשה.

היכן זה קורה? על הגג של מועדון הכושר ה"סוואט סטאר", לצד בריכה שיכולה להשתלב עם אירועי הקיץ. מי עומד מאחורי המיזם? אבי אהרוני (31) ורן ברנס (30) המוכשרים, הבעלים של מסעדת השף "וינו דל מאר", שצברה לעצמה מוניטין באשדוד ומחוצה לה. והשם? "אטמוספירה", כמובן, מסעדת בשרים ואולם בוטיק לאירועים באווירה שונה ממה שהכרתם.

רגע לפני ש"אטמוספירה" נפתחת להרצה, אנחנו מגיעים לבקר במתחם. העיצוב ביתי וחמים, שולחנות בוצ'ר מעץ גלוי מוכנים לקבל את ראשוני המבקרים, וטרסה חיצונית מזמינה את אוהבי השמש לשבת בה. אבי אהרוני מקבל את פנינו, ומספר כי הפתיחה הרשמית תיערך בעוד כחודש, וכרגע בתקופת ההרצה יוגש תפריט ניסיוני עליו הם עומלים עם מספר שפים על מנת לגבש את המנות שיקלעו לחיך הישראלי בצורה המיטבית.

אהרוני וברנס חיים את עולם האירועים, הקולינריה וחיי הלילה. המפגש הראשון עם העולם הזה היה כאשר עבדו כברמנים באולמות אירועים, ומאז זרמו מים רבים (או אם נדייק, יינות רבים) והרבה ניסיון. השניים הקימו את "וינו דל מאר", מסעדת שף חלבית בסגנון ים תיכוני ובר יין ובנוסף הם בעלי סיטונאות אלכוהול ושירותי בר לאירועים. את המסעדה פקדו אמנים כמו אברהם טל, מוש בן ארי ומשה פרץ. כאשר מגיעים לפסטיבלים באשדוד אמנים מחו"ל, ומגיעה העת לארוחה איכותית בנגיעה אירופאית ים-תיכונית, תמצאו אותם ב"וינו". בקיצור, הם מותג של איכות.

מה הביא אתכם לפתוח את "אטמוספירה"?
"רצינו לתת מענה נוסף לקהל הלקוחות שלנו. שואלים אותנו למה אנחנו לא מציעים מנות בשריות, מבקשים מאיתנו לערוך אירועים, אבל המסעדה שלנו קטנה מידי, וכשראינו את המתחם על הגג ידענו שיש בו פוטנציאל. ניתן לערוך אירועים עד 450 איש כשנמצאים בעונה החמה, שזה עד סוף ספטמבר, ובפנים המסעדה מכילה כ-250 מקומות, ויש אפשרות לתחום אזורים פרטיים. אפשר לחגוג באירועים או לקיים כנסים וימי גיבוש. ועכשיו, בנוסף ל'וינו' שמציעה דגים ומנות חלביות, תהיה פה מסעדה בשרית, מסעדה כשרה שאינה עובדת בשבת, שתציע גם בר קוקטייל ובר יין. מי שמכיר אותנו יודע שאנחנו לא מתפשרים באיכות וחומרי הגלם שלנו טריים ברמה יום יומית, וכך יהיה ב'אטמוספירה'".

למה דווקא על הגג?
"בכל העולם יש מסעדות על גגות. בארה"ב ובאירופה כבר הרבה שנים פועלות מסעדות כאלה שמעניקות תפיסה אחרת לבילוי. אצלנו בארץ זה נחשב קונספט חדשני. כשאת מגיעה למסעדה שמולה נוף פתוח והיא מתחת לכיפת השמיים, את מרגישה על גג העולם, תרתי משמע. יש תחושה של יוקרתיות והתנתקות ממה שמתרחש מחוץ למקום. אצלנו ב'אטמוספירה' תחווי את זה גם במוזיקה הרגועה ואפילו בלבוש של המלצרים".

ואיך אפשר להתעלם מהבריכה הגדולה והמזמינה? זהו יתרון נוסף למי שמבקש לערוך אירוע ב"אטמוספירה". יש אפשרות להפעיל את הבריכה, עם מציל ומפעיל בריכה שמאפשרים להיכנס למים הנעימים ולשדרג את השמחה.

בשלב ההתחלתי "אטמוספירה" תהיה פתוחה משעות הצהריים, ובכל מקרה מומלץ להזמין מקום מראש. אבי ורן מצפים לקהל לקוחותיהם הנאמן והמגוון. "יש לנו לקוחות מכל האזור", אומר אבי, "אם הגיעו ל'וינו' מרעננה, תל אביב, ירושלים, רחובות, יבנה ואשקלון, אין סיבה שלפה לא יגיעו. היום ללקוח הישראלי יש דרישות ויש סטנדרטים גבוהים, והוא מעריך איכות. גם מבחינת תרבות היין, הישראלים היום מבינים יותר. ב'אטמוספירה' הם ייהנו מהמטבח החדשני, מהטעמים ומהיינות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך