מדוע לא הגיעה יו"ר מנהלת הנשים לגמר גביע המדינה?

גמר גביע המדינה נערך לאחרונה. יו"ר מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים לא הגיעה לארוע מהחשובים בענף. גורמים טוענים כי היא עשתה זאת בגלל שהשרה מירי רגב הגיעה להעניק את הגביע. דוברת המנהלת: "איריס שטרק היתה בחו"ל בענייני עבודה".
מירי רגב מעניקה את הגביע לטיפאני הייז
מירי רגב מעניקה את הגביע לטיפאני הייז

גמר גביע המדינה הוא חגיגיה תמיד. כך גם בכדורסל הנשים. אבל מסתבר כי אחת הדמויות החשובות ביותר בכדורסל הנשים, ראש המנהלת, איריס שטרק, לא הגיעה.

גמר הגביע נערך לאחרונה בו ניצחה מכבי בן אשדוד את אליצור חולון. השאלה החשובה היא מדוע לא נכחה יו"ר מנהלת הנשים, אולי בארוע הכי חשוב בליגה. גורמים בענף טענו כי העובדה נעוצה בכך שמי שהגיעה להעניק את הגביע היא מירי רגב שרת הספורט. שטרק על פי אותם גורמים העדיפה לא להגיע ונסעה לנסיעת עסקים (היא רואת חשבון במקצועה), בחו"ל.

ברוריה ביגמן דוברת מנהלת הליגה, מדוע איריס שטרק ראש המנהלת לא הגיעה לארוע כמו גמר גביע המדינה, האם הטענה שזה בגלל שהשרה רגב היא שהעניקה את הגביע,  נכונה?

"איריס שטרק היתה בחו"ל בענייני עבודה"

לא הגיעה. שטרק

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך