לאור ההישגים: ביקוש רב ל"עילית שובו"

ההישגים המרשימים של תלמידי "עילית שובו" הביאו הורים רבים לרשום את ילדיהם לבית הספר בשנת הלימודים הבאה, ולכיתה א' נותרו מקומות בודדים. אפילו שר המדע אופיר אקוניס מכיר בהצלחת בית הספר, ונתן את ברכתו ליום השיא שייערך בחודש הבא, "בית הספר 'עילית שובו' הינו הדבר הכי טוב שקרה לילד שלי", כתבה אחת האימהות
לאור ההישגים: ביקוש רב ל"עילית שובו"

בימים אלה מסתיים הרישום לכיתות א', ובבית הספר "עילית שובו" מביטים בסיפוק על העלייה בביקוש. נראה כי יותר ויותר הורים מבינים ומכירים בכך שילדם מתחיל את דרכו בחיים, והוא צריך לקבל יסודות שיביאו אותו להצלחה ולמצוינות. ההכנות לשנת הלימודים הבאה מתחילות כבר עכשיו בסדנאות מוכנות לכיתה א', שבהן לא רק הילדים נחשפים לתכנים ולבית הספר, אלא גם ההורים ייפגשו עם מי שאמון על ההשכלה והבטיחות של יקיריהם.

"'עילית שובו' הוא בית ספר איכותי ומוביל על בסיס קשר למסורת ישראל ומצוינות בליבה", אומרת מנהלת בית הספר מלכי שיינין, "אנו נותנים פלטפורמה לכל ילד בתחום הלימודי, הרגשי והחברתי, ונמשיך לפתוח לתלמידינו חלון הזדמנויות, ולגדל תלמידים מחונכים ומצטיינים. בית הספר שואף לקידום המצוינות בקרב התלמידים תוך החינוך לכבוד הזולת, לערכים ולמסורת. יש כאן יחס אישי, אני מכירה כל תלמיד, והצוות חינוכי הוא מהשורה הראשונה. המורות שלי משקיעות את מרצן, ובעלות רצון לקדם כל תלמיד למקסימום מבחינה רגשית, לימודית וחינוכית".

בית הספר "עילית שובו" מפעיל כיתות גן, טרום חובה וחובה, כיתות בתי ספר יסודי א'-ו' ושכבות ז'-ח' של חטיבת הביניים. זהו בית ספר על –אזורי, ומגיעים אליו תלמידים מרחבי אשדוד וגם מגן יבנה. יש הסעות, כמובן.

ב"עילית שובו" תכנית הלימודים עשירה, וכוללת הרבה מעבר ללימודי הליבה. גם מספר התלמידים בכל כיתה הוא קטן: בכיתה א' לומדים 25 בנים ובנות, וכל תלמיד ותלמידה זוכה ליחס אישי. כבר מכיתה א' הילדים נחשפים לתחומי ידע רבים באמצעות תכניות לימוד עשירות ומגוונות. הם לומדים אנגלית, מתמטיקה, מחשבים, שחמט, מדעים בתוספת פיזיקה, פיתוח לוגיקה וחשיבה דרך התכנית "מצוינות 2000", חינוך פיננסי, סיפורי תורה, ציור, ספורט, דרמה ללימוד ההבעה העצמית ואמנות לפיתוח המוטוריקה העדינה, והכול תחת אישור ופיקוח של משרד החינוך.

בית הספר ידוע בהצלחות של תלמידיו, והוא מציע מסלולים מיוחדים הן למתקשים והן למצטיינים. כאשר מגיעים הלומדים המצטיינים לחטיבת הביניים במקום, הם משתלבים בכיתת מופ"ת. ההישגים של בית הספר רבים. כך למשל, תלמידי כיתה ז' במסלול מופ"ת הגיעו להישגים מרשימים במבחן המשווה ארצי שנערך בפיזיקה. ובתחרות הסייבר של ישראל לילדי בתי ספר יסודיים "עילית שובו" רשם הישג מדהים – מקום שני בתחרות הארצית ומקום ראשון באשדוד.

גם שר המדע אופיר אקוניס מכיר את איכותו של בית הספר מאשדוד. הוא נתן את ברכתו לקיום יום שיא במצוינות בתחום הלוגיקה המתמטית והמדעית בחודש מאי, ומי יודע… אולי אף יצליח לבוא לביקור.

את שביעות הרצון של ההורים ניתן לקרוא בתגובות לכתבות שהתפרסמו על בית הספר. "כל הכבוד למלכי על הובלת בית הספר למקום שבו כל הילדים נרתמו לשחק מתמטיקה בשעות הפנאי", כותבת אחת האימהות. "אין זה דבר מובן מאליו". והורה אחר מוסיף: "כל הכבוד למנהלת בית הספר וכל צוות ההוראה על הרצון ועל הדחיפה של התלמידים להגיע לאן שהגיעו. ישר כוח לכל התלמידים שהשתתפו בתחרות והביאו את בית הספר לכל ההישגים". "בית הספר 'עילית שובו' הינו הדבר הכי טוב שקרה לילד שלי… תודה מלכי", כותבת אימא לתלמיד. ואימא אחרת משבחת: "מומלץ ביותר, אווירה חמה ומשפחתית בבית הספר. יחס אישי לכל תלמיד, מענה וטיפול מיידי, כיתות קטנות, רמה לימודית מאוד גבוהה".

אם עדיין לא רשמתם את ילדכם לכיתה א', כדאי לדעת כי נותרו בבית הספר מקומות בודדים. הרישום נעשה במשרדי בתי הספר, והקבלה מותנית בראיון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך