סיפור ההצלחה של אדוה לוגסי: "אני מתרגשת לסייע לאנשים מוגבלים במצב סיעודי"

אדוה לוגסי (33), אם חד הורית לשלוש בנות, חתומה בתקופה האחרונה על שורה של הישגים מקצועיים כיועצת רפואית בכירה במחוז דרום ומרכז. מדובר בצעדים שסייעו לאנשים מוגבלים במצב סיעודי לקבל את המגיע להם, לאחר תהליך ממושך ולא פשוט
סיפור ההצלחה של אדוה לוגסי: "אני מתרגשת לסייע לאנשים מוגבלים במצב סיעודי"

אדוה לוגסי (33), אם חד הורית לשלוש בנות מקסימות, היא מנהלת איזור דרום ומרכז ב"תקווה מרכז הסיוע". מדובר בעסק גדול ומצליח שמעסיק כ-180 עובדים, כאשר לוגסי מנהלת מחלקה של 20 עובדים. מדובר בגוף היוצא כנגד השיטה בה נבדקת הזכאות של אנשים מוגבלים במצב סיעודי. בשנים האחרונות אדוה חתומה על שורה של הישגים מקצועיים, שהובילו לסיוע משמעתי לאנשים מוגבלים במצב סיעודי. "יש לנו שיטה שגורמת לאותם מוגבלים לא לוותר על זכויותיהם. הם בסך הכל צריכים להודות שאינם מסוגלים לדאוג ולטפל בעצמם ברמה הבסיסית ביותר. יש דרכים אחרות בהן ניתן לבדוק זכויות, ואין לי ספק שביטוח לאומי יכול להוביל לשינוי מהותי בתחום זה, אם ירצה בכך. אהיה מאושרת אם אצליח להשפיע ולהביא לשינוי גם בנושא כואב זה, ואני לא פוסלת אפשרות להוביל מאבק חברתי ארצי לטובת הציבור המדהים הזה", אומרת אדוה לוגסי בקול בטוח.

מאחורי החזות העסקית המפולפלת, לוגסי היא לוחמת אמיתית ומדברת לא מעט בכל פורום אפשרי על החשיבות של קידום נשים במקומות העבודה. "יש הרבה איכויות בנשים ועל כך אין ויכוח. חשוב לי לקדם אצלן חשיבה עצמאית, ואני תמיד מעודדת אותן לא לוותר על התפתחות אישית, גם אם זה קשה לגדל ילדים ולשמור על קריירה. גם אני הייתי שם ואני יודעת שמי שמוותרת, הופכת בסופו של דבר ללא אטרקטיבית בשוק העבודה ותלויה בבעלה. אני מחוברת ליכולות הניהוליות של נשים, יש יתרונות במקרה הזה, למשל ביכולת הכלה של מצבים בשירות ללקוחות. אישה בתפקיד הזה עושה את תפקידה בהמון אמפתיה וחוסר שיפוטיות, וזה משהו שיש בו מוטיבים רכים ורגשיים.

לטובת המין הגברי אגיד שחל אצלם שינוי עם השנים. הגברים מחוברים יותר לרגש וזה מבורך".

לוגסי מוסיפה ואומרת: "העבודה תורמת המון. הנה אני אדם שונה לגמרי ממה שהייתי בגיל 20. עבדתי בתחילת דרכי מספר שנים בבנק הפועלים, כמנהלת איזור דרום של בנק הפועלים קאש בק עסקים באזור אשדוד, אשקלון ובאר שבע. הרגשתי שאנשים לא מכירים אותי באמת, אלא חושבים שאני רק אשת עסקים. זה לא שאני לא גאה להיות כזו, הרי יש לי ניסיון רב וקשרים, ואכן להיות אישה מצליחה בעולם הזה בהחלט גורם לסיפוק גדול. כשהציעו לי את התפקיד במרכז הסיוע 'תקווה', הבנתי שמדובר בשליחות ולכן בעצם פרשתי מהתפקיד והקדשתי את כל כולי בתפקיד המאתגר הנוכחי שלי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך