בשני מתחיל חצי הגמר סל בכדורסל נשים

מכבי בן אשדוד תארח בשני (19.00, "הקרייה") ותהנה מיתרון הביתיות בסדרה מול אליצור חולון. קטיה לוויצקי, קפטנית מכבי בן בנות אשדוד: "אנחנו השחקניות מעדיפות לדבר במגרש".
בשני מתחיל חצי הגמר סל בכדורסל נשים
רוצה את הצלחת שוב. הקפטנית לויצקי

משחקי סדרת חצי גמר הפלייאוף, בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל, יחלו בשני  ויפגישו את ארבע הקבוצות הראשונות בסיום משחקי הליגה הסדירה ומשחקי הפלייאוף בבית העליון. המשחקים יערכו בשיטת הטוב מ-5 ויפגישו בין מכבי רמת חן/בליך לאליצור נווה דוד רמלה (יום שני, 19/3/18 שעה 18.10 ברמת גן, שידור ישיר בערוץ חמש פלוס) ובין מכבי בן בנות אשדוד לגולדן טורס חולון (19:00, באולם "הקרייה").

עדן ענבר, מאמן מכבי בן בנות אשדוד אמר לקראת המפגש מול חולון: "אנו מאחלים בהצלחה לכולם ומי שהכי טוב שינצח. אני מרגיש שאנו מבינים את המטרה שלשמה התכנסו בתחילת העונה ואני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי בחודש הקרוב". לעומתו העדיפה קטיה לוויצקי, קפטנית מכבי בן בנות אשדוד: "אנחנו השחקניות מעדיפות לדבר במגרש".

מנגד אליצור חולון חולמת גם היא על התואר, למרות שבסדרת חצי הגמר יתרון הביתיות הוא של אשדוד. בחולון השחקניות זוכרות כי אשדוד גם גברה בגמר גביע המדינה עליהן. לימור פלג, קפטנית גולדן טורס חולון: "אנחנו לקראת סדרת חצי גמר לא פשוטה, במיוחד אחרי האירוע של גמר גביע המדינה. אמנם שמנו את זה מאחורינו אבל הולך להיות קשה ואני מקווה שנעמוד במטרה שהצבנו בתחילת העונה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך