במשך 8 שנים נטל סטרואידים בגלל גרדת בעור והלך לעולמו

י' מאשדוד, בשנות ה-50 לחייו, סבל מגרדת טורדנית בגופו שהפכה את חייו לסיוט של ממש. רופא המשפחה רשם לו מרשם של סטרואידים במשך 8 שנים, ובמשך כל התקופה הארוכה לא נרשם כל שינוי במצבו הרפואי. מאוחר יותר התברר כי הסטרואידים ניתנו לו בטעות, ובינתיים י' החזיר את נשמתו לבורא. משפחתו של י' הגישה תביעת ענק נגד קופת החולים באמצעות משרד עורכי הדין גונטמכר הילל-טבול
גבר בגיל ה-50 בפנים מטושטשות

זה סיפור עצוב ובלתי נתפס על מוות מיותר בגלל רשלנות רפואית. י', תושב אשדוד בשנות ה-50 לחייו, היה בחור בריא ברוב שנות חייו הקצרים, והוא נהנה מעבודה מסודרת ומחיים שלווים. לפני שמונה שנים הוא החל לסבול מגרדת טורדנית בכל חלקי גופו. הוא ניגש לרופא המשפחה, וזה מיהר לאבחן שהגרדת תחלוף חיש מהר, אם י' יתחיל ליטול סטרואידים באופן קבוע ובמינון גבוה. שמח וטוב לב י' ניגש לבית המרקחת הקרובה לביתו, רכש את הסטרואידים, והחל לשתות אותו, מתוך תקווה שהגרדת תיעלם והוא יפסיק להתגרד בלי הפסקה.

עבר חודש, עברו חודשיים, אפילו שנתיים, וי' התמים המשיך ליטול את הסטרואידים כי רופא המשפחה המשיך לספק לו מרשמים על בסיס קבוע. "שום נורה אדומה לא נדלקה אצל רופא המשפחה, שום שאלה לא עלתה לחלל האוויר, אלא ניתנה הוראה אוטומטית, בלתי ניתנת להסבר, ליטול את הסטרואידים במשך תקופה של שמונה שנים", אומר עו"ד מאיר היללטבול.

לאחר התקופה הארוכה הזו י' החל להרגיש ברע, עבר בדיקות נוספות והתברר כי הסטרואידים פגעו בגופו ולאחר זמן קצר הוא נפטר. יתרה מזאת, חוות דעת של רופא מומחה קבעה כי רופא המשפחה טעה, וכי לא היה צורך ליטול סטרואידים כדי להתגבר על הבעיה הרפואית ממנה י' סבל.   

בני משפחתו ההמומים של י' ניגשו לעו"ד מאיר היללטבול ועו"ד איגור גונטמכר, שהגישו בשמם תביעת ענק נגד קופת החולים ורופא המשפחה שטיפל בי'.

עו"ד היללטבול: "מדובר במקרה קלאסי של רשלנות רפואית שזועקת לשמיים. י' שילם בחייו בגלל אבחנה שגויה של הרופא, ולו היא הייתה מתוקנת בזמן סביר, י' היה היום איתנו. במשך שמונה שנים הוא נטל סטרואידים ולמרבה הצער שילם את המחיר הכבד ביותר בשל הטעות הבלתי נתפסת של רופא המשפחה".

עו"ד מאיר הילל-טבול

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך