יציבות בעולם האינסטנט

אורח החיים שלנו בעולם המודרני הוא מהיר ועצבני. זה נכון לגבי החיים בישראל בכלל והחיים באשדוד בפרט. זה נכון בנהיגה בכביש, בתגובות של טוקבקיסטים וגם כשמדובר בתרבות שמעלה ומורידה "כוכבים" בין רגע - טור אישי / שרון גרמיזו
יציבות בעולם האינסטנט

אורח החיים שלנו בעולם המודרני הוא מהיר ועצבני. זה נכון לגבי החיים בישראל בכלל והחיים באשדוד בפרט. זה נכון בנהיגה בכביש, בתגובות של טוקבקיסטים וגם כשמדובר בתרבות שמעלה ומורידה "כוכבים" בין רגע. כך שלפעמים, נעים לדעת שיש דברים שלא משתנים. כמו למשל, לדפדף בין דפי העיתונים של סוף השבוע. בכל שישי מגיע הרגע שאני לוקחת הפסקה מהרחשים ומהרעשים בחוץ, מתיישבת לי עם עיתוני השבת ומעלעלת בין כתבה רצינית לאייטם רכילותי. ואני לא היחידה.

אני יודעת שבין ערימות העיתונים והמוספים יש לעיתון "המגזין" מקום של כבוד. אני יודעת שבין מירוץ החיים המשוגעים שלנו גם אתם עושים הפסקה קצרה, עוצרים לרגע וקוראים עיתון. אני מרגישה זאת דרך פניות הקוראים אלינו. זו יכולה להיות בקשה להכניס תמונה של הילד למדור "קטנטנים" או בקשה לפרגן לעשייה של תושב העיר. אני יודעת שיש מי שקורא את המילה הכתובה והמודפסת, משום שאנשים מספרים לי על המשוב שהם מקבלים אחרי שהתפרסמה עליהם כתבה.

העולם השתנה מאז הגיליון הראשון של "המגזין". כשהגעתי אליו, בשנתו הראשונה ובתהליך שקדם לו, ליקטנו כתבים, רובם צעירים, שלמדו ללכת תוך כדי תנועה. חזרתי אל המגזין כ-500 גיליונות לאחר שחגג יום הולדת בפעם הראשונה, אל בית ישן ומוכר, אל צוות שרובו התחלף מאז אותם ימים, אבל ללא כל צל של ספק, זהו צוות אוהב ותומך.

וכיום, אחרי 700 גיליונות, אי אפשר להתעלם גם מההצלחה של האתר "אשדוד אונליין", שהוא אתר החדשות מבית "המגזין". השילוב של הדף המודפס עם עולם העיתונות שצועד קדימה דרך אתרי אינטרנט ואפליקציות, מביא לחשיפה מקסימאלית הן לידיעות המערכתיות והן למפרסמים.

בעיר כמו אשדוד תמיד אפשר למצוא "סיפור". לטוב ולרע. בצד החיובי, אני נפעמת בכל פעם מחדש לפגוש אמנים ויוצרים בני העיר, ששמם חוצה לא רק את גבולות הארץ אלא אף את גבולות היבשת. יש בעיר הון אנושי משובח ואיכותי, מוסדות חינוך מצוינים, מסעדות מעולות וחיי תרבות עשירים. מנגד, לא הכל ורוד. יש טרגדיות, סיפורים קורעי לב, יש מצוקות וטענות של תושבים, ובכלל – מי שנמצא בתחום התקשורת נחשף גם להרבה כיעור ולכלוך, לעתים בעל כורחו.

להרבה אנשים שאינם גרים בעיר יש סטיגמה על אשדוד כעיר גברית, כזו שמורכבת מעובדי נמל ומאוהדי כדורגל. אני שמחה להיות צלע נשית בין כותבים מהמין השני, וביחד עם שי מלול, חשוב לנו לתת במה לנשים אשדודיות, נשים מוכשרות ומעוררות השראה בקנה מידה ארצי, ולא רק מקומי. אני מאחלת לצוות "המגזין", "אשדוד אונליין" ולכל חטיבת ג' תקשורת בראשות המנכ"לית יהודית ויצמן שנים רבות של עשייה, ושתוכלו מידי יום ושבוע לספק לקוראים מוצר מגוון ומעניין שמסקר את החיים באשדוד בתחומים השונים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך