אולי בשלישי. מ.ס אשדוד נוצחה על ידי רעננה 2:1 ותפגוש אותה בשלישי ברבע הגמר

מ.ס אשדוד נוצחה במשחק חוץ חשוב מול רעננה שמעליה בטבלה, 2:1. אשדוד שלא מצליחה לנצח את רעננה, הצליחה להשוות זמני משער של בנצי מושל. בשלישי ייפגשו הקבוצות שוב בנתניה לגומלין רבע גמר גביע המדינה. אולי אז .
אולי בשלישי. מ.ס אשדוד נוצחה על ידי רעננה 2:1 ותפגוש אותה בשלישי ברבע הגמר

בדקה ה-70 כשהכדור של בנצי מושל התגלגל לו פנימה לשער רעננה. 1:1, היינו כולם בטוחים שאשדוד במחצית היותר טובה שלה, בדרך לנצח את רעננה, שכן כל ניצחונותיה העונה של אשדוד, היו לאחר פיגור. אבל הסוף היה שונה לגמרי, שער כעבור 4 דקות של שמעון אבו חצירה, סגר עניין. ניצחון ראשון העונה לרעננה בבית ועוד איזה ניצחון, שהרחיק אותה 4 נקודות מאשדוד ואולי סידר לה עוד עונה בליגת העל. אשדוד עדיין ללא ניצחון מעולם על רעננה.

המחצית הראשונה של אשדוד הייתה מאוד חלשה. בדקה ה-25 היא גם שילמה על זה. כארם ארשיד סידר כדור מצוין לשמעון אבוחצירה שעשה מזה 0:1. הקבוצה הפחות חלשה ירדה למחצית ביתרון חשוב. אבל אשדוד חזרה למחצית השנייה כמו גדולה. הצליחה להשוות מרגלי בנצי מושל, אבל ספגה כאמור במתפרצת של רעננה (74) וירדה מנוצחת.

שער זמני מושל (צילום: טל אקוקה)

ביום שלישי הקבוצות ייפגשו שוב למשחק במסגרת רבע גמר גביע המדינה. התוצאה במשחק הראשון היתה 1:1. אשדוד חייבת לנצח או לסיים בתיקו של 2:2 ומעלה. עד היום כאמור לא ניצחה אשדוד את רענה. מי יודע אולי בשלישי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך