ליגה לאומית

ביהמ"ש הוציא צו פירוק זמני לאדומים אשדוד

לפי הפנייה לבית המשפט, לאדומים אשדוד יש התחייבויות עד לסיום העונה של כ-3.5 מיליון ש”ח. בית המשפט נענה לבקשת הקבוצה מהלאומית ומינה את עורכת הדין ליזה חדש כנאמנה. למועדון יורדו רק בעונה הבאה 12 נקודות, במקום 9 נק' בעונה הנוכחית.

בית המשפט המחוזי בבאר שבע הוציא היום (חמישי) צו פירוק זמני לקבוצת אדומים אשדוד מהליגה הלאומית. ביהמ”ש מינה את עורכת הדין ליזה חדש כנאמנה של הקבוצה, כפי שעשתה זאת עד עכשיו מטעם הבקרה התקציבית.

בגלל שהבקשה הוגשה כאשר יש פחות מ-10 מחזורים לסיום העונה בלאומית, לקבוצה לפי התקנון החדש יורדו בתחילת העונה הבאה 12 נקודות, במקום 9 נקודות שהיו יורדות לה העונה אם הבקשה הייתה מוגשת קודם לכן.

לפי הפנייה לבית המשפט, לאדומים אשדוד יש התחייבויות עד לסיום העונה של כ-3.5 מיליון ש”ח,  כאשר סך ההכנסות שלה עד סיום העונה עומדות על כ-2 מיליון ש”ח. כך שלקבוצה יש גירעון משוער של כ-1.5 מיליון ש”ח. לפי הבקשה, לקבוצה יש חוב של 220,386 ש”ח למוסד לביטוח לאומי, בגין אי תשלום ביטוח לאומי, בריאות ומעסיקים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך