אלי לוי: "רואה את החבר'ה עם הרעב אחרי השינוי והדרך שאנחנו עושים, וזה נותן ביטחון"

מאמן מ.ס אשדוד לקראת המשחק במוצ"ש מול הפועל ירושלים (18.00, אצטדיון הי"א). לוי איבד את קלארק רוברטסון הבלם הפצוע, אבל יקבל בספסל את חמודי כנעאן לראשונה העונה. כנעאן: "עוברות לי הרבה מחשבות בראש איך זה לחזור לשחק, ואני מקווה שיהיה בסדר".
אלי לוי. (צילום: משה סידי)

מ.ס אשדוד רושמת כבר 3 משחקים ללא הפסד, לאחר פתיחת עונה של 4 הפסדים ב-5 משחקים. המאמן אלוי לוי התייחס במסיבת העיתונאים למשחק במוצאי השבת (אצטדיון הי"א, 18.00) מול הפועל ירושלים האחרונה בטבלה שנמצאת מקום אחד מתחת לאשדוד.

לוי: "אני רואה את החבר'ה עם הרעב אחרי השינוי והדרך שאנחנו עושים, וזה מה שנותן את הביטחון. הפועל ירושלים משחקת טוב וזה לא תואם את הנקודות שלה. היא קבוצה מאומנת ואני מקווה שזה לא יתחבר לה במשחק. המשחק אצלנו בבית ומאוד חשוב לקחת את הנקודות, אנחנו רוצים לנצח ולהתרחק מהם כמה שיותר”.

לוי דיבר על החיבור של הקבוצה לאחרונה: "מרגישים את החיבור יותר טוב ועם נקודות זה יותר יתחזק. הפגרה הכפויה נתנה לנו זמן לחשוב, החלטנו לצאת לדרך אחרת עם השקעה ורצון ועכשיו נביא אלמנטים חדשים למשחק. אנחנו מודעים לחשיבות של המשחק, אבל מנגד יש יריבה קשה מאוד. המטרה שלנו להצטרף לחלק העליון ואנחנו חייבים להמשיך בקצב הזה”.

אלי לוי וחמודי כנעאן (צילום: משה סידי)

בחלק המקצועי הרי שלוי יחסר את הבלם הסקוטי קלארק רוברטסון שנפצע מול הפועל פ"ת במחזור הקודם, אבל יקבל בספסל אחרי זמן רב את חמודי כנעאן שחוזר מפציעה וניתוח ברצועה הצולבת. פציעה שמנעה ממנו לשחק העונה.

חמודי כנעאן: "זאת הייתה הכנה ארוכה ואינטנסיבית, לא היה קל, אבל אני שמח שחזרתי להיות עם השחקנים והקבוצה. עוברות לי הרבה מחשבות בראש איך זה לחזור לשחק ואני מקווה שיהיה בסדר. קשה מאוד לראות את החברים מבחוץ. אכלתי את עצמי לחזור לשחק ולעזור לקבוצה, אני שמח שאני חוזר”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך