בשורה: חברת הדיור הממשלתית תרכוש עשרות דירות בעיר

בשורה לזכאים, לאחר שנים של מחסור חמור בדירות, תרכוש החברה הממשלתית בעיר עשרות דירות עבור הזכאים הממתינים
שכונה ד אשדוד

לאחר שנים של ירידה במלאי הדיור הציבורי, החברה הממשלתית עמידר בדרך להגדלת מספר הדירות שלה, באמצעות כספי הגיוס עמידר מתכננת לרכוש יותר מ–800 דירות בדיור הציבורי, מרביתם באשדוד, ראשון לציון, תל אביב וירושלים.

נכון לסוף ספטמבר 2017, עמידר מנהלת 40 אלף יחידות דיור ציבורי, המפוזרות בכל האזורים ומהוות את חלק הארי של מאגר דיור הקבע הציבורי בישראל.

אמנם מספרן של הדירות שייבנו יספיק ל–800–1,000 משפחות — אך אלה מהוות פחות משליש מהממתינים לדיור ציבורי, שמספרם מוערך ב–3,000 משפחות.

מנכ"ל עמידר, ראובן קפלן אמר כי "זו הפעם הראשונה שהופכים את המגמה ומספר הדירות יגדל למען השכבות החלשות ביותר בחברה".

עוד בשורה שיוצאת ממשרדי החברה הממשלתית, היא שבשנה החולפת החלה עמידר להיערך לפעילות בתחום ההתחדשות העירונית, כחלק מהסכם בינה לממשלה.

החברה תבחן פרויקטים להתחדשות עירונית בעלי היתכנות וכדאיות כלכלית, אשר יובאו לאישור משרדי הממשלה, מדובר בצעד גדול, שכן בעלי דירות שירצו לבצע בביניינם את החיזוק לתמ"א 38, יוכלו מעתה לסמוך גם על חברה ממשלתית שתבצע עבורם את העבודה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך