החתונה הכי מרגשת בעיר…

זוג, תושבי העיר אשדוד, שלהם שתי בנות (ובת נוספת בדרך), רצו להתחתן, אבל לא יכלו להרשות זאת לעצמם מבחינה כלכלית. עזרה של תושבים מאשדוד ואפילו עזרה מחוץ לעיר, הביאה אותם לחופה וקידושין . אבי לוי, ממארגני החתונה, אומר בהתרגשות: "השמחה שראיתי אצלם הייתה שווה כל רגע"
חתונה באשדוד

היה להם חלום אחד. להפוך את הקשר שלהם לרשמי, לממוסד. מה שנקרא "כדת משה וישראל". אבל היא רצתה שזה ייעשה כמו כל כלה אחרת. היא רצתה חתונה, עם כל המשתמע מכך, לא ברבנות, במיוחד לאור העבודה שהם כבר זוג כמעט עשור, עם שני ילדים ועוד בת אחת נוספת בדרך.

הסיפור הזה הוא מיוחד. אין מדובר בעוד חתונה. המדובר בזוג שלו שתי בנות וחיים ברובע א' בעיר, שניהם רצו מאוד שהקשר הזה יהפוך לרשמי, במיוחד לנוכח העובדה שהאישה, בשנות השלושים לחייה, בהריון שלישי. היא ביקשה מבן זוגה להגשים את החלום של שניהם. גם ההורים שלהם לחצו כי רצו לראותם נשואים כדת משה וישראל, כמו כל זוג אחר בסביבתם.

אבל רצונות לחוד ומציאות לחוד. הזוג לא במצב כלכלי טוב וזו בלשון המעטה. כרגע רק הוא עובד, מאחר והיא בשמירת הריון ואסור לה לעבוד ולכן רק הוא כרגע מפרנס. הם חיים 6 נפשות בבית אחד ברובע א', יחד עם אם הכלה ואדם נוסף השוכר חדר בבית. המצב הזה לא אפשר חתונה, בוודאי לא באולם עם רכב, שמלת כלה, חליפת חתן, צלם ועוד.

כאן נכנס לתמונה אבי לוי, שמתנדב למען הנזקקים בעיר. לוי שמע את הסיפור, החל ליצור קשר עם חבריו ותורמים מהעיר ומחוצה לה, בכדי לארגן לשניים חתונה כפי שרצו וכפי שחלמו. הוא הצליח לארגן רכב לחתן ולכלה, שמלת כלה, חליפת חתן ועוד. כל מה שצריך בחתונה רגילה. כאמור עזרו מהעיר וגם מחוצה לה. לדוגמא מחוץ לעיר נתרם מאשקלון קישוט הרכב של החתן והכלה. מפ"ת נתרם בר השתייה וחליפת החתן מגדרה. כולם מכל מקום רצו לקחת חלק בשמחה של השניים, שהייתה מאוד מיוחדת. לא עוד חתונה, אלא של הורים לילדים שרוצים להפוך את הקשר שכבר יש להם, לקשר אחר. לקשר של נישואין.

מה שהיה חסר היה אולם. השניים מצאו אולם שהיה מוכן לתת להם לערוך את האירוע יחסית במחיר נמוך יותר, אבל הם היו צריכים להתחייב למאה מוזמנים. בערב החתונה הזוג היה עדיין בחשש כי לא יכסו את האירוע. היו להם כ-50 מוזמנים מבני משפחתם, אבל הם לא היו בטוחים שיעמדו במכסה.

גם כאן עזר להם אבי לוי ואנשים נוספים וארגנו מוזמנים. בערב עצמו, כשהחתן והכלה הגיעו, כשלוי אגב התנדב להיות להם הנהג, הם גילו כי האולם מלא בדיוק במאה אורחים, כך שעמדו במכסה וכיסו את הוצאות האולם.

עכשיו הם הפכו באופן רשמי לזוג, והחלום שלהם להפוך באופן רשמי לבעל ואישה התגשם. מי שעוד שמחו היו שתי הבנות שלקחו חלק בשמחת ההורים.

אבי לוי, ממארגני החתונה והנפש החיה שפעלה להצלחת האירוע, אמר בהתרגשות: "השמחה שראיתי אצלם הייתה שווה כל רגע. עזרו לי אנשים טובים כמו ניסים אלמקייס מתן בסתר מאשקלון ופז עיצובים מאשקלון. עם  ישראל הוא עם מיוחד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך