הפסד לפני מכבי ת"א. קבוצת הכדוריד של אשדוד נוצחה 30:25 בחולון

בקבוצת הכדוריד של אשדוד חלמו על ניצחון מול חולון בחוץ, בשני. באשדוד ידעו שניצחון שם הוא קרב על המקום השישי בפלייאוף העליון. אבל זה נגמר 25:30 לחולון. עכשיו בשישי מחכה להם באשדוד מכבי ת"א, במשחק קשה מאוד.

ביום שישי תגיע מכבי ת"א לאשדוד. לקבוצה היה ברור שהשמחק הזה, בשני, מול חולון חייב להגמר בניצחון בכדי לחלום על המקום השישי בפלייאוף העליון. זה נגמר רחוק מהתכוניות. קבוצת הפועל sp אשדוד נעצרה בחולון , לאחר הפסד 30-25. עכשיו ביום שישי האדומים יארחו כאמור למשחק קשה מאוד את מכבי ת״א והתקווה היא להתאושש מההפסד המאכזב ולחזור בחזרה למסלול הנצחונות

האדומים פתחו מצוין והיו טובים יותר ב-30 דקות הראשונות של המשחק וזה התבטא גם בתוצאה 16-11 במחצית. זה נראה טוב עבור אשדוד. אבל חולון עלתה בצורה שונה לגמרי למחצית השנייה והצליחה לעצור את האדומים על שני שערים בלבד לאחר 12 דקות במחצית השנייה, עם ריצה של 7-2 .האדומים מאשדוד לא הצליחו לשחזר את היכולת מהמחצית הראשונה וחולון ניצלה זאת היטב עד לניצחון 30-25.

הבקיעו לזכות אשדוד: דארקו דימטרבסקי -7 שערים, עמרי קושמרו -4 שערים, סשה צ׳ודנובסקי ואסף בן גוזי עם 3 שערים כ״א, שלומי צייטלר, ישראל ביטרמן ודדי פרץ עם 2 שערים כ״א, יוסי ביטרמן ודור קלדרון עם שער אחד כ״א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך