זאת הסיבה המפתיעה שלא חולקו דוחות בשבת האחרונה בביג

לראשונה מזה כחודש לא ניתנו התראות או דוחות לעסקים הפותחים בשבת, הסיבה המפורטת תפתיע גם אתכם, כל הפרטים בכתבה המלאה
רבים בהפגנה בביג פאשן בשל החשש מסגירת מקומות בשבת
הביג פאשן

חודש ימים שהעיר אשדוד סוערת בעקבות מחאת השבת וחלוקת הדוחות של העירייה למתחמי הקניות ביג וסטאר סנטר, כחלק מאכיפת חוק המרכולים ושמירה על החוק כפי שמציירת העירייה.

השבת לראשונה לא חולקו דוחו"ת ולא ניתנו התראות לבעלי העסקים הפותחים בשבת במתחמי הקניות הגדולים של העיר, ברחבי הרשת פרסמו כי הסיבה לכך היא התקפלותו של ראש העיר, אך הסיבה האמיתית לכך היא בעקבות הרצון של עיריית אשדוד לא להעסיק פקחים יהודים לעבודה זו, וממתינים להרשמת פקחים שאינם יהודים על מנת לבצע את האכיפה כחוק.

גורמים בכירים המעורים בפרטים התעודדו מהכמות הדלילה יחסית (כלשונם) שהגיעה אמש להפגנת המחאה "בשונה מההפגנות הקודמות הציבור ירד בחצי מכוחו, יחד עם המתווה החדש של עיריית אשדוד שיאושר בקרוב ע"י בית המשפט ושיחזיר את המצב לקדומותו, הרוחות ירגעו ורק הפוליטקאים שמנסים לקושש קולות ולהוביל למלחמת אחים ישארו במשחק, לא ניתן להם לשנות לנו את המרקם המיוחד של העיר" אמרו לאתר 'אשדוד אונליין'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך