ערב חטופים עם הרב הכי נצפה ביוטיוב: זה האירוע המרגש בו ישתתף

הרב מאניס פרידמן, המוכר כהרב הנצפה ביותר ביוטיוב בעולם, יגיע לישראל בין התאריכים 7-13/5 לסבב אירועים מרכזיים. במהלך ביקורו, הרב פרידמן יקיים מספר אירועים לזכרם של נרצחי הטרור ולזכות החטופים, ויקיים מפגשים וסדנאות בנושאי זוגיות ואחדות

הרב פרידמן יקיים סדנאות, שבת מיוחדת בירושלים בנושא זוגיות, וערב לזכרו של יהודה בכר ז"ל שנרצח בנובה. בערב יום הזיכרון (12.5), יתקיים אירוע מרכזי לזכות החטופים יחד עם מירב ברגר ודיצה אור, הורי החטופים אגם ברגר ואבינתן אור.

מדובר באירוע מרגש במיוחד בו יקח הרב חלק בפעם הראשונה.

ד״ר אלעד בן אלול:

״מאז שראיתי הרצאה ביוטיוב של הרב מאניס שמסבירה שיהדות זאת לא דת אלא משימה אלוקית, החיים שלי השתנו מהקצה על הקצה״, אומר ד״ר אלעד בן אלול, תלמידו של הרב ומחבר הספרים שלו בעברית. ״אני שמח לחלוק עם החברה הישראלית את המידע המעצים, המרגיע והמאחד שנובע מהאדם הזה שמשלב בין אינטלקטואליות לרוחניות בצורה מושלמת״.

מפיקת האירועים, משילת הפקות, ציינה כי "להפיק את הגעתו של הרב זה חלום שמתגשם. כשהרצון העיקרי הוא להפיץ אלוקי בעולם, דברים גדולים ועוצמתיים מתרחשים. מספיק לי שהביקור של הרב ישפר מערכת זוגית אפילו אחת בין בעל לאישתו ועשיתי את שלי."

קרדיט צילום ליז טיאר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך