מדריך קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים בגוגל בעידן הדיגיטלי של היום הוא דבר חשוב שאין להמעיט בערכו. ישנם לא מעט בעלי עסקים שמכניסים את העסק שלהם גם לעולם הדיגיטלי, מקימים אתר לעסק ומנסים להתקדם. SEO הינו תהליך אשר נועד לקדם את האתר שלכם במנועי החיפוש ולשפר את דירוג האתר שלכם ועל ידי כך גם להגדיר את הטראפיק (תנועה) לאתר
Photo by Merakist on Unsplash

לא מדובר בתהליך שמניב תוצאות תוך יום או יומיים, אך יחד עם זאת, הוא מניב לקוחות שילכו איתכם לטווח הארוך כל עוד העבודה מתבצעת היטב. אז איך זה עובד? מהם היתרונות? איך בעצם מקדמים אתר? המדריך הבא יתן לכם מענה לשאלות הללו.

קידום אתרים אורגני – איך זה עובד?

בניגוד לקידום ממומן, שם התשלום הוא עבור כל קליק, הקידום האורגני מתמקד במה שרלוונטי עבור מנועי החיפוש ובשיפור האתר עצמו כך שיהיה רלוונטי לצד הגדלת התנועה לאתר. כלומר, טווח ארוך לעומת טווח קצר.

מה משפיע על דירוג של האתר בתוצאות החיפוש?

  1. התוכן הוא המלךתוכן איכותי ובעל ערך לגולש, רלוונטי ומקורי בתחום הרלוונטי. יש להימנע מכתיבת תכנים של AI בשיטת העתק הדבק, שכן הדבר עשוי לגרור ענישה מצד גוגל כלפי האתר שלכם. לא, זה לא נעים.

  2. מחקר מילים – חשוב לבצע מחקר מילים רלוונטיות לאתר שלכם או לאתר הלקוח לאורך כל עמודי האתר, החל מכותרות H1,2,3,4… שדות SEO, תוכן ואפילו בתגיות אלט.

  3. קישורים פנימיים וחיצוניים – קידום אתרים מוזן מקישורים בין היתר. הקישורים הפנימיים הם בין דפי האתר, מדף אחד לאחר. החיצוניים הם בין האתר לאתרים אחרים. ניתן לעשות זאת במסגרת קניית קישורים, החלפת קישורים, כתבות חוץ, פרסום הקישור לאתר שלכם ועוד.

  4. אופטימיזציה – יש לכם ביטויים לקידום ממחקר המילים? נהדר. הגיע הזמן לעקוב אחריהם מדי פעם ולבדוק האם הטייטל והדסקריפשן טובים מספיק או שצריך לשנות אותם על מנת לעלות בדירוג במנוע החיפוש.

יתרונות של קידום אתרים

בין היתרונות הבולטים בכל הנוגע לקידום של אתרים במנועי החיפוש ניתן לראות עלויות נמוכות. בניגוד ל-PPC, כאן לא משלמים לגוגל עבור הקידום במנוע החיפוש. העבודה תתבצע על ידכם באמצעות עבודת אופטימיזציה ומחקר של האתר, התנועה תגיע בצורה טבעית, אורגנית.

דבר נוסף, התוצאות הינן ארוכות טווח, כלומר, בניגוד לממומן, שם התוצאות הן מיידיות עד לרגע בו תפסיקו לשלם, באורגני התוצאות הן לטווח הארוך. ברגע שהאתר ימוקם במיקום גבוה בתוצאות החיפוש, הרי שהוא יזרים לתוכו תנועה אורגנית גם מבלי הצורך להשקיע כסף.

יתרון בולט לא פחות הוא האפשרות להגיע לקהל ממוקד יותר, משמע, על ידי התמקדמות בביטויים הרלוונטים לאתר שלכם, כך האתר שלכם יוצג לאנשים המחפשים את המוצרים ו/או השירותים שאתם מציעים. לדוגמה, קידום אתרים לעורכי דין או למשל בריכות מתנפחות לילדים.

לקדם אתרים כמו מקצוענים

קידום אורגני יעיל ומשתלם הרבה יותר לטווח הארוך. מחפשים כיצד לשפר את ביצועי האתר? לא בטוחים איך עושים אופטימיזציה או מחקרים רלוונטיים בצורה טובה? אם מעניין אתכם ללמוד עוד על קידום אורגני, אני מזמין אתכם להשאיר פרטים באתר וביחד נתקדם ללא פשרות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך