מכון רישוי היימן המיתולוגי פותח את שעריו בימים הקרובים

לאחר שינוי חזותי בלתי רגיל, לצד חידושים טכנולוגיים ומקצועיים מהמתקדמים בעולם, מכון הרישוי הראשון באשדוד, מכון היימן, שוב פותח את שעריו במהלך הימים הקרובים * לאחר לחץ ועומס בלתי רגיל על מכון הרישוי היחיד שפועל בימים אלה בעיר, הפתיחה המחודשת של מכון היימן, עשויה להקל על ציבור הנהגים באשדוד
מכון רישוי היימן המיתולוגי פותח את שעריו בימים הקרובים
המבנה של מכון היימן לפני השיפוץ

לאחר שינוי חזותי בלתי רגיל, לצד חידושים טכנולוגיים ומקצועיים מהמתקדמים בעולם, מכון הרישוי הראשון באשדוד, מכון היימן, שוב פותח את שעריו במהלך הימים הקרובים. לאחר לחץ ועומס בלתי רגיל על מכון הרישוי היחיד שפועל בימים אלה בעיר, הפתיחה המחודשת של מכון היימן, עשויה להקל על ציבור הנהגים באשדוד

אין נהג אשדודי שלא נתקל לאורך חייו במכון הרישוי היימן. בכל זאת, מדובר במכון הרישוי הראשון בעיר הנמל, שפתח את שעריו אי שם בשנות ה-80, ושירת עשרות אלפי נהגים מאשדוד והסביבה, בצורה נאמנה ומקצועית.

מכון היימן, שפעל לאורך השנים במבנה מיושן, עבר מהפך של  ממש בחודשים האחרונים, והוא שוב פותח את שעריו בימים הקרובים. אישור לכך קיבלנו ממשרד התחבורה.

את המבנה המיושן מחליפים כמה מבנים חדישים ומתקדמים, שכבר עומדים על תילם. כמו כן במכון היימן ניתן יהיה למצוא את החידושים הטכנולוגיים והמקצועיים המתקדמים בעולם בתחום זה, עם אנשי מקצוע מוכרים וותיקים.

המבנה של מכון היימן לפני השיפוץ

במכון היימן יפעלו 3 מסלולים חדישים, שניים לרכבים פרטיים ואחד למשאיות. כפי שבעלי המכון התחייבו בעבר לזמן המתנה קצר, כך גם יהיה עם הפתיחה המחודשת של מכון היימן, וההנהלה במקום מתכוונת להעמיד צוותי עבודה מתוגברים ומקצועיים, כדי שנהג לא יתעכב בהליך ביצוע הטסט השגרתי.

בתקופה האחרונה נהגים רבים פנו למערכת העיתון, והביעו את מורת רוחם על כך שהם נאלצים להמתין שעה ארוכה לביצוע מבחן רישוי לרכבם, מאחר ובאשדוד פועל מכון רישוי אחד בלבד. עם הפתיחה המחודשת של מכון היימן, הלחץ צפוי לרדת באופן משמעותי, ובכך להקל משמעותית על ציבור הנהגים.

הבעלים של מכון היימן מבצעים בימים אלה פעילות אחרונה לקראת הפתיחה הרשמית, והם פועלים במשנה מרץ כדי שמכון הרישוי יהיה המתקדם והמשוכלל בדרום, הן ברמה החזותית והן ברמה המקצועית. על מועד הפתיחה הרשמית הנהלת המכון תודיע בהמשך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך