יו"ר מכבי אשדוד, קיקוז שפורש: "רוצים להביא גביע"

לאחר הניצחון על הפועל ירושלים בליגה 65:74, באשדוד חושבים על גביע המדינה. עם האוכל בא התיאבון. ב-12.2 תשחק אשדוד מול מכבי ת"א בחצי הגמר. היו"ר שפורש לטובת תפקיד במהל הספורט, מדבר על הגביע.
מאיר קיקוז
מאיר קיקוז. "אחרי החג נכלכל את צעדינו לעונה הבאה"

הניצחון על הפועל ירושלים בליגה 65:74 והעלייה למקום החמישי, פתחו "את התיאבון" של אנשי מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה. אשדוד כבר מנצחת 7 משחקים ברצף בכל המפעלים ובקרוב היא תשחק בחצי גמר גביע המדינה 12.2, מול מכבי ת"א. יו"ר הקבוצה מאיר קיקוז, שפורש בימים אלו מתפקידו מדבר על המטרה, לנוכח ההתקדמות בליגה.

קיקוז: "איזה כיף להיות אשדודי, עיר הספורט של ישראל, קבוצה איכותית, עם קהל מדהים, תודה על התמיכה, המטרה להביא גביע". המטרה שהציבו אנשי הקבוצה לשחקני היא זכייה בגביע. אם עד היום הסתפקו בעלייה לחצי הגמר, כמטרה, עכשיו רוצים שם גביע.

לפני כשבועיים הוחלט כי היו״ר מאיר קיקוז יפרוש  מניהול המועדון בעקבות מינויו החדש במשרד הספורט והתרבות. את מקומו יתפוס סגנו, ארמונד אסולין שמונה ליו״ר לאחר הסכמה של כלל חברי העמותה בישיבת ההנהלה

די ברור שבקבוצה חושבים גם על העונה הבאה. לא מתכננים אותה, אבל ברור שבראד גרינברג המאמן לו חוזה לעונה פלוס עונה, ימשיך. גם הזר, הנרי סק עשוי לקבל כבר בקרוב הצעה לעוד עונה, לפני שיחטפו אות קבוצת בליגה, כפי שקרה עם צ'ארלס תומאס שהלך לראשל"צ.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך