הנשים פתחו את הפלייאוף בניצחון על רמלה. שי דורון זומנה לנבחרת

מכבי בן אשדוד אלופת המדינה בכדורסל נשים, סיימה את המשחק הראשון בפלייאוף העליון בניצחון על רמלה העקשנית 59:70 עתה תצא הליגה לפגרת נבחרת בת שבועיים. שי דוורן זומנה שוב לנבחרת
הנשים פתחו את הפלייאוף בניצחון על רמלה. שי דורון זומנה לנבחרת
ושוב אתכם. דורון במדי הנבחרת

ככה פוחתים את הפלייאוף העליון. מכבי בן אשדוד גברה במשחק לא פשוט על אליצור רמלה. המשחק למעשה כבר במחצית היה גמור לזכות אשדוד ובסיום 70:59. בשורה טובה נוספת הגיעה מהנבחרת. שי דורון זומנה שוב.

רבע שני מצוין של האלופה ויכולת טובה של טיפאני הייז וצ'לסי הופקינס העניקו לאשדוד את הניצחון החשוב  על רמלה ובעיקר פתיחת טובה של משחקי הבית העליון.

רמלה פתחה מצוין והובילה 4:15 בדקה הרביעית עם שתי שלשות של אלקסיס ג'ונס וסלים של איפי איבקואה ואדוט בולג'ק ולמרות זאת אשדוד סגרה את הרבע הראשון ביתרון 17:21 הודות להתעוררות של טיפאני הייז, שנכנסה לפעולה ובחמש הדקות האחרונות של הרבע הראשון קלעה 10 נקודות רצופות וממצב של 11:17 לרמלה העבירה את היתרון לאשדוד עם 17:21.

ברבע השני אשדוד השתלטה על המשחק והריצה שלה נמשכה ועלתה ל- 17:27 מסל של צ'לסי הופקינס. היא קפצה ל-17:30 משלשה של רוני בן נון והמשיכה ל-17:37 מסלים של קטיה לוויצקי, טיפאני הייז וצ'לסי הופקינס עם ריצה של 0:32 לאלופה.

רמלה צימקה ל-39:21 שלוש דקות לסיום הרבע השני משלשה של אלקסיס ג'ונס ובנקודה זו מאמן אשדוד, עדן ענבר, הוריד את הקבוצה שלו לפסק זמן ודרש מהבנות להיות הרבה יותר אגרסיבית כדי למנוע כל סיכוי מרמלה לחזור למשחק. כאן נכנסה לפעולה נעמה שפיר עם שלשה ו-4 זריקות עונשין מוצלחות שהורידו את הקבוצות למחצית ביתרון 29:43 לאשדוד.

הרבע השלישי הסתיים בשיוויון 15:15 ובתוצאה 44:58 לאשדוד עם דקות יפות לרוני בן נון, צ'לסי הופקינס וטיפאני ג'קסון ועם התעוררות של אלקסיס ג'ונס ואדוט בולג'ק.

ברבע האחרון, שי דורון העלתה את אשדוד ל-44:63 אבל רמלה חזרה למשחק עם שלשות של אלקסיס ג'ונס ואיפי איבקואה וסל של נעמה שפיר שהוריד את היתרון של אשדוד ל-54:65 חמש דקות לסיום. אבל מכאן צ'לסי הופקינס נכנסה לפעולה עם שלשה יפה וסגרה את הערב עם כמעט טריפל דאבל ועם ניצחון חשוב לאלופה.

קלעו לאשדוד: טיפאני הייז 21, צ'לסי הופקינס 16 (14 ריבאונדים, 8 אסיסטים), טיפאני ג'קסון 12 רוני בן נון 9, קטיה לויצקי 6, שי דורון 4, שרה האטיס 2.

מאמן נבחרת ישראל נשים עדן ענבר ועוזריו שיקי פלח ורועי אייזנברג קבעו את סגל השחקניות לקראת הפעימה השנייה של מוקדמות אליפות אירופה, בה תקיים הנבחרת שני משחקי בית מכריעים, במוצאי שבת 10.2 נגד יוון החזקה וב-14 נגד בריטניה. שני המשחקים יתקיימו בהיכל קבוצת שלמה.
השינוי המשמעותי ביותר בסגל ביחס לזה שהפסיד לבריטניה וניצח את פורטוגל בנובמבר, הוא חזרתה של שי דורון כוכבת הנבחרת בשנים האחרונות. דורון לקחה פסק זמן מכדורסל בתחילת העונה, אבל חזרה לשחק במדי מכבי אשדוד לפני כחודש ובשמונה משחקי הליגה מעמידה ממוצעים של 11.6 נקודות ו-3.6 אסיסטים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך