מה קורה להן? הפסד חמישי העונה למכבי בן אשדוד 77:75 מול ראשל"צ מהתחתית

הפסד חמישי העונה לאלופה מכבי בן אשדוד, בליגת העל בכדורסל נשים. אשדוד נוצחה על ידי קבוצת התחתית של הפועל ראשל"צ 75:77. טיפאני הייז נעדרה עקב פציעה.
טיפאני ג'קסון.
טיפאני ג'קסון.חוזרת. (צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

מה קורה למכבי בן אשדוד העונה? האלופה מאשדוד רשמה הערב, שני, את הפסדה החמישי העונה. היו עונות שבהן היא לא הפסידה 5 משחקים כל העונה. הפעם הפסד כואב לקבוצת התחתית של הפועל ראשל"צ 77:75.

עכשיו לאחר 17 מחזורים אשדוד כבר עם 5 "ועוד היד נטויה". אמנם טיפאני הייז, אולי השחקנית מספר אחת של הקבוצה חסרה, אבל זה עדיין לא תירוץ לפהסד לקבוצת התחתית של ראשל"צ.

ראשל"צ פתחה את הרבע הראשון מצוין והובילה 13:20. 7 נקודות הפרש לקבוצה שנמצאת 7 מקומות מתחת לאשדוד. יותר מידי. אשדוד חזרה בכדי לרדת למחצית ביתרון 2 נקודות – 35:37. אבל הרבע השלישי היה כולו של ראשל"צ. ראשל"צ ניצחה בו 27:8. איפה הייתה אשדוד? היא חזרה ברבע האחרון לכמעט, ניצחה בו אומנם 30:15, אבל זה היה רק כמעט.

קלעו לאשדוד: ג'קסון 23, הופקינס 16, לויצקי 13, דורון 7, רוני בן נון 6, האטיס 5, קולודני 4, פרידמן 1.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך