2 נערים נעצרו בחשד לאלימות קשה כלפי חבריהם

אישום חמור כנגד שני קטינים מאשדוד שדקרו והכו נער בן 15 ולאח"מ נמלטו תוך כדי שהם מנסים לדרוס קטין אחר שצילם
2 נערים נעצרו בחשד לאלימות קשה כלפי חבריהם

חוקרי מחלק הנוער במשטרת ישראל גיבשו תשתית ראייתית לכדי הגשת כתב אישום כנגד שני קטינים החשודים בדקירתו של קטין, 15, בעיר אשדוד ופציעתו הקשה. בעת הימלטותם מהמקום, ניסו החשודים לדרוס את חברו של הקורבן כשזה ניסה לצלם אותם. מחר צפויה הפרקליטות להגיש כנגדם כתב אישום.

חקירת מחלק הנוער של המשטרה בעיר אשדוד בעקבות אירוע בו נדקר קטין כבן 15 לפני כשבוע בסמוך לאחד ממוסדות החינוך בעיר, הביאה למעצרם של שני קטינים החשודים במעשה ולאיתור הרכב המעורב. במהלך חקירתם שמרו הקטינים על שתיקה ובחלקה הכחישו את המיוחס להם. ראיות אותן אספו חוקרי הנוער הספיקו לכדי גיבוש תשתית בתיק החקירה ולהבשלתו לכדי כתב אישום אשר יוגש מחר, כאמור, על ידי פרקליטות דרום.

"אנו נפעל במיטב היכולות והאמצעים שברשותנו על מנת לאתר חשודים ולמצות עמם את הדין במטרה להגן על הציבור מפניהם", נמסר מהמשטרה.

בתאריך 4.1.18 בסביבות השעה אחת בצהריים התקבל דיווח במוקד המשטרה אודות מקרה פציעתו של קטין שנדקר בפלג גופו העליון ופונה באורח בינוני לבית החולים "אסותא" בעיר. פעילות חקירתית מהירה שנערכה על ידי המשטרה, אותרו שני הקטינים כבני 17.5 והם נעצרו לחקירה.
מעדויות שנאספו עולה כי הקורבן יחד עם חברו ישבו ברכב נטוש שנמצא בסמוך למקום האירוע. על פי החשד, שני החשודים שהו אף הם במקום בתוך רכבם ועישנו סמים. בשלב מסוים ביקשו מהקורבן וחברו לעזוב את המקום אך אלו סרבו להיענות לבקשתם. בתגובה יצא אחד מהחשודים ודקר את הקורבן ואז החלו שני החשודים להימלט תוך שמנסים אף לדרוס את חברו של הקורבן כשזה ניסה לצלם אותם בעקבות התקיפה.

מעצרם של החשודים הוארך בבית המשפט לטובת המשך פעולות החקירה וכאמור מחר צפויה הפרקליטות להגיש נגדם כתב אישום.

צילום: דוברות המשטרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך